@ Inge: Hoe gaat het met je enkel? (als ik het goed heb, ik onthoud niet altijd wie waar precies last van heeft
)diphranil schreef:Ik kreeg op een gegeven moment een bak koffie van de boer, want die was bang dat ik zou verkleumen.
Haha, wel schattig

Ik zat eerder bij mijn verzorgpony's altijd uren in de wei, gewoon observeren en de veulens kwamen altijd wel even snuffelen/mij pesten. Dan kwam de eigenaar mij ook vaak wat te eten en drinken brengen, maar hij begreep niet waarom ik dat niet liever binnen wilde nuttigen

Ik ga vandaag mijn tas inpakken, morgen ga ik naar Ameland. Goede oppas is geregeld voor kat, ratten en paard maar ik maak me toch zorgen en ga ze missen
Maar goed, ik wel behoefte aan even uitwaaien op het strand en ik ga waarschijnlijk ook een strandrit maken, dus het zal wel leuk worden
balen allemaal... mijn vader is nu ook heel ziek geworden. Over twee weken ga ik wel even kijken bij wat jaarlingen en veulens. Ben benieuwd! Even wat afleiding... 
ook al was dat een uur fietsen door regen en kou (was om half 7 vanochtend thuis, tralalala
)
het blijft zwaar je beste vriendin te moeten missen natuurlijk...