ik denk dat het diegene is die op de foto staat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IMJ schreef:Ik post hier niet meer omdat ik geen natural ben (paard heeft alleen maar blote voeten). Zo nu en dan lees ik nog wel even mee om te zien hoe het jullie vergaat! Lees hier het bericht van Morrie. Ik ben Morrie haar oude stalgenoot. Ik vind dit heel vervelend voor je els en ondanks ons meningsverschil (of hoe jij dit ook noemen wil): je bent meer dan welkom hoor, zie het allemaal nou niet zo zwart. Jij doet jouw ding ik het mijne en een ander weer het zijne dat is prima toch? En zeg gewoon dat je op cursus bent geweest en nu weer terug bent, geen haan die hiernaar kraait hoor! Iig succes met Morrie en tot ziens.
Citaat:Maar op zich niet logisch als de mensen van je oude stal dit veroorzaakt hebben want dan zijn ze er niks mee opgeschoten, je komt tenslotte terug nu??
Tinkerloos schreef:Lenneke_ schreef:Bij OxioMijn moeder werkt ook daar, maar wel een beetje aan de andere kant. Als je de A27 af komt zie je twee grote glazen gebouwen met een vijver, daar werkt ze![]()
ceasarlover welkom hier.
Met wat voor spul rij je bitloos?
Arabesk,feliciteerd haar maar!
(waar is ze voor geslaagd??)
Citaat:ik ben er inmiddels ook achter wat "markers' zetten bij rontgenfoto's betekent. Ze doen dan contrastpasta op de hoeven zodat men kan zien hoe de stand van het hoefbeen is ten opzichte van de stand van de hoef
Zit er serieus over te denken om foto's te laten maken, al was het maar ter geruststelling van het baasje
Morrie schreef:ik ben helemaal kapot, als er iemand "boe" tegen me zegt, ga ik al janken.
Lenneke_ schreef: