Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

smurf schreef:weet je wel zeker dat je een paard hebt en geen overmaats konijn????
smurf schreef:nee ik ben verdrietig, kreeg een mailtje:
de Donald Duck komt voorlopig niet...........![]()
vanwege de vogelgriep![]()

angela88 schreef:
Ik heb gisteren met Wit de schrik en obstakeltraining van www.paardenbegrijpen.nl gedaan. Het was erg gezellig, en erg leerzaam. Ik heb echt een leuke dag gehad!
Ik heb vandaag geen tijd om ziek te zijn, heb al boodschappen gedaan, ga zo naar Morrie en moet vanmiddag ergens een nieuwe vaste telefoon zien te scoren, hij doet het niet meer en nu is mijn moeder in paniek, als er iets gebeurt, kan ze me niet bereiken, een gsm nummer durft ze niet te bellen, want ze heeft alleen AOW....... ze denkt dat dat heel erg duur is.. *zucht* speciaal voor haar heb ik een vaste telefoon, wat denk je dat dat kost iedere 2 maanden aan abonnementsgeld...... Antheman schreef:
Wat leuk joh!![]()
En nu het geleerde in de praktijk brengen...
smurf schreef:ziet er leuk uit zo'n schiktraining, doen ze dat ook met trekkers met injectoren erachter en grote rammelende vrachtwagens?
Voor parasolletjes en balonnetjes is Morrie niet bang namelijk![]()
smurf schreef:*
*pffff* won ik de postcodeloterij maar, dan zette ik Morrie aan huis en nam ik geen pensionklanten