De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 00:30

ik houd me maar aan de regels w.b. Parelli, moet in juni op cursus en dat zal al moeilijk genoeg worden, ik wil perse level 1 en 2 halen en aangezien het rijden helemaal niks wordt, zal het grondwerk perfect moeten zijn.....

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 08:58

Mac schreef:
Ik l*l ook constant met mijn paarden. Vind ik ook gezellig en ik heb niet het idee dat ze erdoor in de war raken. Sterker nog: je ziet ze soms echt groeien zo van "woooow, baasje is blij met me".

Ja dat heeft Veseo ook: "kijk eens hoe goed ik ben" als je zegt dat ze het goed doet. Nou ik ben blij dat er meer mensen zijn die tegen hun paard l*llen, ik dacht al dat ik van het pad af was.

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 09:37

"He Arabesk lekkere haarbal van me"
hij snapt het dan wel niet maar komt wel gezellig bij me staan *hier krabben graag baasje*

Zijn favo game friendly loopt een beetje uit de hand. Als ik eventjes 'rub' gaat ie meteen er voor staan en wiebelen met zijn lip enzo.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 09:39

Citaat:
Zijn favo game friendly loopt een beetje uit de hand. Als ik eventjes 'rub' gaat ie meteen er voor staan en wiebelen met zijn lip enzo.

dat is juist goed, friendly game is de belangrijkste van de 7 (die er in feite maar 3 zijn)!

Morrie laat altijd alles hangen bij friendy, Wout deed gisteren extreme friendy, het scheelde niet veel of Morrie ging erbij liggen

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 10:00

Arabesk gaat wild tekeer met zijn lip als ik hem krab.. dat ziet er zo debiel uit...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 10:10

Als Walter me aan ziet komen begint hij te hinniken... ik zou het flauw vinden van mezelf als ik dan niet wat terug zei

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 11:42

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 11:49

Lee stopt meteen haar hele derriere bij me in mijn gezicht als ik ook maar aan kroelen dénk .

Die route gaat nog best wat stukjes over een volgens mij redelijk drukke weg ... het bos is natuurlijk wel heel erg koel. Het is daar prachtig!

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 12:15

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:16

Morrie houdt niet zo van kroelen, echte plekjes heeft hij ook niet, hij houdt meer van eten.......

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:20

die kaart is gratissshhhh hehehe

Arabesk komt tegenwoordig uit zichzelf naar me toe zonder dat ik eten voor zijn neus hou. Hij komt omdat baasje een krabpaal met extra dimensie is....

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:25

Arabesk schreef:
Arabesk komt tegenwoordig uit zichzelf naar me toe zonder dat ik eten voor zijn neus hou. Hij komt omdat baasje een krabpaal met extra dimensie is....

Ja, volautomatisch en makkelijk in te stellen .
Met Shane en Gracie doe ik het niet meer. Die werden echt té opdringerig en kwamen het EISEN. Lee kent haar grenzen gelukkig wat beter. Pepsi durft er niet om te vragen.

opala

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:28

Ik ben niet zo'n kroeler, ze mag wel tegen mij aan schuren.

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:59

Arabesk loopt ook wel vaak te zeuren om gekrabbel. Dan ben ik de wei aan het uitmesten en gaat ie steeds voor me staan. Voor het geval dat ik zou vergeten dat hij bestaat

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:09

en bij ons staan alle paarden, behalve Morrie, met dit goddelijke weer op stal de grond zou te hard zijn en hij houdt ze tot eind volgende week binnen..... arme paarden, arme hoeven, arme Morrie......
Dat wordt weer een week van haasten, in pauzes heen en weer racen en stressen.....

De weggestuurde stalgenote blijft ze rijdt 5 x per een bijrijdpaard, maar ze haalt haar eigen shet wel weg morgen..... ik ga dus maar een afspraak maken voor een intakegesprek op een Parelli-stal, 50 km verderop *zucht*, want ik trek dit echt niet meer....

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:14

Waar is de eigenaar van het bijrijdpaard dan?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:15

dat is een man van in de 80, die op een andere stal nog een paard heeft, die vrouw kent die man al wel 50 jaar: oude vrienden. Die oude man vindt zijn paard dat bij ons staat niets aan, die is hem te sloom (onvoorstelbaar voor iemand van zijn leeftijd) Hij rijdt liever z'n andere paard, die heeft meer pit......

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:20

smurf schreef:
dat is een man van in de 80, die op een andere stal nog een paard heeft, die vrouw kent die man al wel 50 jaar: oude vrienden. Die oude man vindt zijn paard dat bij ons staat niets aan, die is hem te sloom (onvoorstelbaar voor iemand van zijn leeftijd) Hij rijdt liever z'n andere paard, die heeft meer pit......

Geweldig, dat je zo oud kunt worden .

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:23

ja en dat andere paard van hem (echt Gooise heer in geruite colbertjes boven z'n antieke pofrijbroek) is niet echt een lekkertje, hoor ik van mensen die op die manege rijden, spuit nogal eens weg enzo......

Als hij zelf een keertje gaat rijden, prikt ie z'n zweepje in je richting en zegt ie: u helpt mij even te paard dame...... en moet je die enorm zure merrie van 1.85 tegenhouden, hem op een krukje hijsen, aan de andere kant het zadel tegenhouden en z;n voet in de beugel frotten en daar gaat hij dan......

Dat paard heeft trouwens echte spookhoeven, van die enorme torens, uiteraard met ijzers..... is ook al stokoud, als ze gaat liggen, komt ze niet meer zelf overeind en zooooo zuur......

Ik weet niet of jullie dat verhaal nog herinneren: een paar jaar geleden was er in Muiden een trouwerij met een 2-span en een koets, vlak voor het gemeentehuis viel er een paard dood voor de koets, dat andere paard, dat nu nog leeft, is die zure merrie en de koetsier is deze oude heer .....

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:26

Jammer dat het allemaal zo moet lopen smurf....

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:27

We zullen die man het paard maar niet meer natuurlijk laten bekappen . Grote kans dat hij dan ook niet meer overeind komt.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:28

Haha, die komt dan nooit meer op een paard

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:35

smurf schreef:
De weggestuurde stalgenote blijft ze rijdt 5 x per een bijrijdpaard, maar ze haalt haar eigen shet wel weg morgen..... ik ga dus maar een afspraak maken voor een intakegesprek op een Parelli-stal, 50 km verderop *zucht*, want ik trek dit echt niet meer....

Valt er niks te regelen met haar of de stalhouder of is er geen geschikt veldje in de nabijheid

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 16:15

nee, ik trek haar respectloze gedrag naar alles en iedereen echt niet meer....... daar komt bij dat ze altijd met nogal veel paarden loopt te slepen en Morrie erg bruut (schreeuwen en meppen) behandeld, daar kan ik niet meer mee leven.... zij eruit of ik eruit... het zag ernaar uit dat zij ging, maar helaas is er een goed woordje gedaan voor haar door de eigenaar van haar bijrijdpaard en mag ze blijven.....

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 16:27

Lastig hoor zo'n snertmens die het totaal voor je weet te verpesten .