Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Ik l*l ook constant met mijn paarden. Vind ik ook gezellig en ik heb niet het idee dat ze erdoor in de war raken. Sterker nog: je ziet ze soms echt groeien zo van "woooow, baasje is blij met me".
Citaat:Zijn favo game friendly loopt een beetje uit de hand. Als ik eventjes 'rub' gaat ie meteen er voor staan en wiebelen met zijn lip enzo.
Arabesk schreef:dames.. hier
http://www.fasnatrail.nl/ftp/fasna_rout ... 300dpi.gif
is een zeer gedetailleerde kaart te downloaden van een stukje NL
Arabesk schreef:Arabesk komt tegenwoordig uit zichzelf naar me toe zonder dat ik eten voor zijn neus hou. Hij komt omdat baasje een krabpaal met extra dimensie is....
smurf schreef:dat is een man van in de 80, die op een andere stal nog een paard heeft, die vrouw kent die man al wel 50 jaar: oude vrienden. Die oude man vindt zijn paard dat bij ons staat niets aan, die is hem te sloom (onvoorstelbaar voor iemand van zijn leeftijd) Hij rijdt liever z'n andere paard, die heeft meer pit......
smurf schreef:De weggestuurde stalgenote blijftze rijdt 5 x per een bijrijdpaard, maar ze haalt haar eigen shet wel weg morgen..... ik ga dus maar een afspraak maken voor een intakegesprek op een Parelli-stal, 50 km verderop *zucht*, want ik trek dit echt niet meer....