Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:De stralen zijn echt aan het vernieuwen. Je ziet heel duidelijk dat er een 2e laag opzit. Is echt heel anders dan allerlei losse flapjes enzo.
Antheman schreef:Sneed je de boel weg JAckie?
jackie schreef:Antheman schreef:Sneed je de boel weg JAckie?
ja, maar niet radikaal. elke keer losse stukken. als je alles in ene keer weghaald is de nieuwe straal eronder misschien nog niet zo ver om regen belasting te kunnen.
Cookies schreef:Geweldig AM wat fantastisch. Het gaat dus goed met Andor. Leuk hoor. Trots als een pauw zeker? Zou ik wel zijn.![]()
(
Arabesk schreef:@ Ant. Heb jij dat tentje wel kunnen bemachtigen? Bij ons was ie helemaal uitverkocht (volgens mij hebben ze m nooit gehad maar goed)
Arabesk schreef:haha *scherp* ochtend he
vraag is wat moet ik er nu voor eentje gaan kopen
Arabesk schreef:eentje met een redelijke prijs kwaliteit verhouding. Ik hoef er niet mee de bergen in met min tien. Wel bij voorkeur een 2 persoons.
Arabesk schreef:@Angela
Zijn de hielen niet nog steeds wat aan de hoge kant. Het kan ook aan de foto liggen, maar de straal lijkt nogal diep te liggen.
Arabesk schreef:@Angela
Zijn de hielen niet nog steeds wat aan de hoge kant. Het kan ook aan de foto liggen, maar de straal lijkt nogal diep te liggen.
smurf schreef:.....terwijl ik alsmaar het idee heb dat we compleet stil staan en geen enkele vooruitgang boeken.... heel vreemd....