Eerst die ex, nu de boer, wie volgt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:houdt de ellende dan nooit op:Morries verhuizing wordt hoogstwaarschijnlijk teruggedraaid, de boer vindt hem te zwaar, hij vindt het een Bels en die wil ie niet... ik baal er vreselijk van, hoe krijg ik hem ooit weer op een trailer???? En dan terug naar die stal met uitsluitend anti-Parelliers *aarrghh*
De boeren hebben het al onderling geregeld.... ik was even op de oude stal om af te rekenen en hij vertelde het me..... even gebeld en het werd bevestigd
Lenneke_ schreef:Heeft Morrie een abonnement op jou tankje ofzo
Eerst die ex, nu de boer, wie volgt?
Citaat:Voor dat trailer laden is er niet iemand op NHShip die dat wil doen
Morrie schreef:ik zit p het pak te kijken maar het zijn piepkleine lettertjes... volgens mij zijn het geen toegevoegde suikers. Ze zullen van SouthBeach niet voor neits zeggen dat Allbran beter is dan Fruit&Fiber....... er zit totaal geen smaak aan, het is net karton, dus veel suiker zal er niet in zitten
Morrie schreef:je mag sowieso niet op Morrie rijden, want hij wordt niet meer bereden.....
in mijn SB boeken (3 stuks) staat dat in de Fruit en Fibre suiker zit, in de gewone zit absoluut geen suiker, het lijkt nog het meest op sliertjes karton en er zit geen smaak aan....
Morrie schreef:ik heb het hele weekend Chinooks over zien en horen vliegen in Lunteren, daar zit cookies ook al achter......![]()
Morrie schreef:Er is mij gewoon een vies geintje geflikt, er zit meer achter dan een boer die geschrokken is van een beetje zwaar paard, en degene die dat mij geflikt heeft, is nog niet klaar met mij, reken daar maar op. Ik kreeg hier een poosje geleden al een tip over, maar ik had toen niet de indruk dat het serieus was...... beetje blond van me
opala schreef:Nou lijnen doe ik niet aan, werkt bij mij zo, dat ik dan aan niets meer kan denken dan eten. Ik heb gewoon een goede reserve