[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:31

Heeft Morrie een abonnement op jou tankje ofzo Haha!
Eerst die ex, nu de boer, wie volgt?
Tong uitsteken

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:25

Wat een gemene streek zeg!!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:34

*alarm*
lekkere mannen alert.... Haha!
Andy Garcia op Net5 Vingers aflikken

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:38

ik heb het hele weekend Chinooks over zien en horen vliegen in Lunteren, daar zit cookies ook al achter...... Tong uitsteken

Een zwaar paard is moeilijk onder te brengen, ik ga hem maar weer 23/7 pstallen, dan wordt ie vanzelf mager Cool

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:50

Het get Morrie, wat is dat nou weer voor gezeur. Nou mocht je op vakantie willen in een groen weiland paradijs waar je weiland ziet tot zover je kan kijken, en waar paarden lekker buiten mogen lopen zoveel ze willen..dan mag je altijd langskomen!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:52

nee op vakantie wil en kan ik niet meer na afgelopen weekend, min budget is erdoorheen gedraaid (cursus, nieuwe trekhaak, auto bij de Opel dealer gehad enz.) maar evengoed bedankt!

Heeft iemand nog iemand met level 4 Parelli in de aanbieding die Morrie kan leren trailerladen? Ik ken wel iemand die het zu kunnen, maar die heeft weer geen tijd en zin in Morrie

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:56

vreemd....dat moet toch een uitdaging zijn??

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 00:15

Morrie schreef:
houdt de ellende dan nooit op:Morries verhuizing wordt hoogstwaarschijnlijk teruggedraaid, de boer vindt hem te zwaar, hij vindt het een Bels en die wil ie niet... ik baal er vreselijk van, hoe krijg ik hem ooit weer op een trailer???? En dan terug naar die stal met uitsluitend anti-Parelliers *aarrghh*

De boeren hebben het al onderling geregeld.... ik was even op de oude stal om af te rekenen en hij vertelde het me..... even gebeld en het werd bevestigd

Echt een vet naar bericht. Die boer zou je ...... Te erg voor woorden. Ik heb nu echt met je te doen Ach gut . Is bij TL geen optie evt.? Bij zo'n boer wil je toch z.s.m. weg. Voor dat trailer laden is er niet iemand op NHShip die dat wil doen?

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 00:16

Lenneke_ schreef:
Heeft Morrie een abonnement op jou tankje ofzo Haha!
Eerst die ex, nu de boer, wie volgt?
Tong uitsteken

Sorry, maar ik vind dit geen gepast moment voor humor

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 07:36

Citaat:
Voor dat trailer laden is er niet iemand op NHShip die dat wil doen

nee, als de enige man die ver in level 4 is het niet ziet zitten, ga ik er geen mensen met level 1 of minder mee laten knoeien.....

ik zit niet met de opmerking van cookies hoor,mjin leven is een aaneenschakeling van mislukkingen en teleurstellingen dus eigenlijk sta ik er niet eens zo erg van te kijken allemaal........ ik ben het wel gewend, de prijs die je betaalt als je op vrijdag de 13e geboren bent, denk ik

De mensen die ècht ver met Parelli zijn hebben echt wel iets anders te doen dan met een zwaar paard dat totaal verpest is doordat ze hem hebben geleerd hoe sterk hij is (trekproeven moeten doen, op anderhalfjarige leeftijd 3 ton weg moeten sleuren voor de hengstenkeuring) te gaan spelen.

Er is mij gewoon een vies geintje geflikt, er zit meer achter dan een boer die geschrokken is van een beetje zwaar paard, en degene die dat mij geflikt heeft, is nog niet klaar met mij, reken daar maar op. Ik kreeg hier een poosje geleden al een tip over, maar ik had toen niet de indruk dat het serieus was...... beetje blond van me

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 07:53

Aggutte Morrie... Ach gut

Ik zit nu aan een ei.
Dat is mijn ontbijt.
(gelukkig lust ik eieren)
Een bak koffie met een ei...
En vanmiddag doe ik Albran met joghurt.
En vanavond een boterhammetje... Verdrietig

Morrie,er staat op het pak Albran dat er suiker inzit.
Op die fruit en fibre ook,maar daar zit meer in,vanwege het fruit.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 07:57

's avonds mag je veeeeel groente (geen bietjes en worteltjes) eneen stukje vblees gebakken in goede olie (ben even vergeten wat voor, want ik gebruik geen olie), dat werkt beter dan brood denk ik.....

blikje tonijn op water eet ik ook nog wel eens....

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:02

@TL: ik ben niet bekend met allbran, maar heb je het niet over de suikers die sowieso in de granen zitten? Staat het echt op de ingredientenlijst en niet op die lijst met percentages zeg maar?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:07

ik zit p het pak te kijken maar het zijn piepkleine lettertjes... volgens mij zijn het geen toegevoegde suikers. Ze zullen van SouthBeach niet voor neits zeggen dat Allbran beter is dan Fruit&Fiber....... er zit totaal geen smaak aan, het is net karton, dus veel suiker zal er niet in zitten

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:16

Morrie schreef:
ik zit p het pak te kijken maar het zijn piepkleine lettertjes... volgens mij zijn het geen toegevoegde suikers. Ze zullen van SouthBeach niet voor neits zeggen dat Allbran beter is dan Fruit&Fiber....... er zit totaal geen smaak aan, het is net karton, dus veel suiker zal er niet in zitten

Ik heb het echt gezien in de AH Verward zal wel verblind zijn door die andere smaak Haha!

Morrie schreef:
je mag sowieso niet op Morrie rijden, want hij wordt niet meer bereden.....

in mijn SB boeken (3 stuks) staat dat in de Fruit en Fibre suiker zit, in de gewone zit absoluut geen suiker, het lijkt nog het meest op sliertjes karton en er zit geen smaak aan....

Niet op Morrie rijden maar LANGS Morrie rijden Ja Ik ging altijd via Eemnes dan kon ik ff loeren of je bezig was Knipoog Kon ik ff genieten Bloos Ik vindt Morrie zo gaaf alleen hij mij niet zo heb ik het gevoel Huilen

Nou ik ga fietsen want ik moet weer werken Boos!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:18

er sstaat ook op dat er suiker in zit, maar geen toegevoegde suiker, dus gewoon de suiker die in de granen zit.
In fruit zit ook suiker en in fase 2 mag je ook weer 2 fruitdingen per dag

Morrie staat nu nog langs de A27, kan je vanaf de snelweg zwaaien, alleen zijn de bosjes nogal groen, dus je ziet niet zoveel

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:20

Het staat op de ingredienten lijst.
Aan de zijkant van het pak.
Er staat:
Ingredienten: Tarwezemelen(85%), suiker, gerstmoutaroma,
glucose-fructosesiroop,zout,vitaminen(B3,B6,B2,B1,foliumzuur,B12) ijzer.
Haha!
Afbeelding

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:21

dus de Allbran gaat er dan ook uit...... dan wordt het echt hongeren, want die meuk valt als een blok op je maag...... misschien de bedenker van SB aanklagen, hij/zij raadt het aan en voert ons dus vergif.... (suiker)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:26

Suiker én glucose dus...

Wat ben ik dan weer blij met mijn brinta Clown

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:30

Morrie schreef:
ik heb het hele weekend Chinooks over zien en horen vliegen in Lunteren, daar zit cookies ook al achter...... Tong uitsteken

Ja heb jullie het hele weekend in de gaten gehouden. Haha!
(ik word misselijk in helicopters)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:42

brinta krijg ik echt niet weg, dan heb ik liever honger...

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:50

Morrie schreef:
Er is mij gewoon een vies geintje geflikt, er zit meer achter dan een boer die geschrokken is van een beetje zwaar paard, en degene die dat mij geflikt heeft, is nog niet klaar met mij, reken daar maar op. Ik kreeg hier een poosje geleden al een tip over, maar ik had toen niet de indruk dat het serieus was...... beetje blond van me

Die boer is toch een volwassen man, neem ik aan. Ik kan mij hier geen voorstelling van maken. Zit de wereld echt zo beroerd in elkaar. Ik weet het dat je verder niets kunt beginnen, maar hier zou ik nu echt van over de rooie raken Koe .

En wanneer jij de opmerking van Lenneke niet erg vindt, dan neem ik 'm hierbij terug

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 10:20

Als het niet bij de eerste 5 ingredienten staat mag ik en mijn mams het wel hebben maar liever helemaal niets
Melk is ook uit den boze maar verwerkte melk kan weer wel Verward dus geen gewone koemelk maar wel yoghurt Ja
Ik ben benieuwd of ik me beter ga voelen.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 10:27

Nou lijnen doe ik niet aan, werkt bij mij zo, dat ik dan aan niets meer kan denken dan eten. Ik heb gewoon een goede reserve Clown

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 10:31

opala schreef:
Nou lijnen doe ik niet aan, werkt bij mij zo, dat ik dan aan niets meer kan denken dan eten. Ik heb gewoon een goede reserve Clown

Ik lijn ook niet maar mijn moeder is getest en ik vertoon dezelfde symtomen als haar dus is mij aangeraden om het eens te proberen Pling
Lijnen helpt bij mij ook niet dan sla ik door en verval ik in mijn oude annorexia patroon Boos!