Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jovarna schreef:
Arabesk schreef:Heeft iemand hier weleens een osteopaat laten komen voor zijn paard? Wat doet zo iemand precies eigenlijk?
Antheman schreef:Fernand zijn juiste site met er nog even bij en de Paardenwerkplaats moet kennelijk veranderd worden? Is dat te verifieren? of gokken we nu maar wat?
Jovarna schreef:Antheman schreef:Fernand zijn juiste site met er nog even bij en de Paardenwerkplaats moet kennelijk veranderd worden? Is dat te verifieren? of gokken we nu maar wat?
Bedoel je Fernand van Geene?
Dit is 'm:
http://www.holistic-horse.nl/
Antheman schreef:Hebben jullie dat ook weleens gezien? Dat de straal zich vernieuwd?
Antheman schreef:
Antheman schreef:Hebben jullie dat ook weleens gezien? Dat de straal zich vernieuwd?
Ik was blij dat ik er onlangs over gelezen had,anders had ik me behoorlijk druk gemaakt. En ik ben al zo´n stresser
angela88 schreef:Antheman schreef:Hebben jullie dat ook weleens gezien? Dat de straal zich vernieuwd?
Ik was blij dat ik er onlangs over gelezen had,anders had ik me behoorlijk druk gemaakt. En ik ben al zo´n stresser
Jep! Hiero! Bij Orlanda is de straal echt helemaal vernieuwd. De oude verschrompelde, en er kwam een nieuwe voor terug!