Om, te wandelen heb ik geen hond nodig, daar heb ik Walter voor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy schreef:Gisterenmiddag was het zulk mooi weer, de lente zat gewoon in de lucht, heerlijk!
Wendy schreef:Gisterenmiddag was het zulk mooi weer, de lente zat gewoon in de lucht, heerlijk!
Arabesk schreef:Ik doe t liever zelf. De hoeven van mijn paard zijn mij te dierbaar om aan een ander toe te vertrouwen
smurf schreef:en wat nu als je als eigenaar het niet zelf kan, hetzij door lichamelijke tekortkomingen, hetzij door 2 linkerhanden of andere redenen.....
Ik vertrouw mezelf echt niet, ik heb na een cursus er echt te weinig verstand van en ik kies ervoor om het te laten doen door iemand met een AANHCP opleiding
Wendy schreef:Hebben jullie ideeen hoe de informatieverstrekking over bekappers zou kunnen worden verbeterd?
Het lijstje had ik bedacht om een soort database van te maken aan de hand van de antwoorden die bekappers geven. Vandaar
Mac schreef:Ik spreek met je mee, Oop. Ik zit er inmiddels te diep in om de voeten van mijn dierbare paardenbeesten uit handen te geven. Heck, ik heb zelf onderhand nog meer gestudeerd dan de gemiddelde hoefsmid! Wel krijg ook ik graag advies, want twee zien meer dan 1 en ik ben anders bang dat er teveel foutjes insluipen.
smurf schreef:ik had plannen vandaag, maar ze vallen in duigen: het regent.......