[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

smurf1988

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:37

jullie hebben weer veel bijgepraat zeg Nagelbijten / Gniffelen
Gisteren geprobeerd met Visco te gaan fietsen (wou hem over het asfalt laten draven omdat ik dat normaal gesproken doe als ik op rij, maja ik rij niet meer en anders is het zo veel vijl werk Clown ) Maar ik kon sjorre wat ik wou, mijn luie knol wou niet in draf Nagelbijten / Gniffelen Heb het uiteindelijk maar opgegeven.
Denk dat ik straks maar even over het asfalt ga wandelen, komt er nog iets van die slijtage terrecht...

mogûh Clown

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:42

Hihi Auk was in het begin ook zo'n luie donder aan de fiets Nagelbijten / Gniffelen

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:46

werd het vanzelf beter? Nagelbijten / Gniffelen Clown

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:47

Heb de stick erbij gepakt en hem daarmee wat gedreven en toen snapte hij de bedoeling Clown

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:54

Goedemorgen iedereen!

Zo, ff omkleden, en dan de tuin in! (en daarna het huis poetsen... )

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:55

fanatiek op de vroege morgen Tong uitsteken

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:05

Ik ga ook zo, moet naar stal om het een en ander te helpen bij de wedstrijd...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:15

Hèhè, internet doet het eindelijk weer

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:20

Nou, ik ga maar eens

Doei!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:46

Morrie heeft een héél groot hoofd, dat kan je rustig van mij aannemen, bit maat 18,5 cm...
Van alle Norikers die ik heb gezien (en dat zijn er heel veel) heeft hij het grootste hoofd..... heb-ik-weer....

Vanmorgen heeft hij me de doodscharik bezorgd: ik kom de dijk op: geen Morrie, kom bij de wei, helemaal achterin lag ie plat, helemaal plat met 1 achterbeen een stukje omhoog. Nu ga ik nooit een paard ophalen, maar dit keer ben ik er toch heengelopen...... de andere paarden stonden er een beetje omheen en dat vond ikeng,dat heb ik meer gezien. Kortom, ik dacht dat ie dood was.
Pas toen ik op een halve meter afstand was en z'n naam noemde, ging er 1 lodderig oog open....... luiwammes, om half 10 nog in coma liggen..... en mij de stuipen bezorgen.
Ik ben er maar bij gaan zitten en heb hem wortelstjes gevoerd om wakker te worden.

Al met al nog opgezadeld, een aantal keren op- en afgestapt en omdat we gestalkt werden door een hoger in rang staande pony, ben ik maar het hek uitgegaan en naar stal gestapt en weer terug.... over de dijk dus, tussen kuddes wielrenners door.
Morrie is een stuk dapperder geworden, alleen staken en achteruit lopen doet ie nog steeds, dat vind ik ook eng, want om 1 of andere reden loopt ie altijd richting sloot... Boos!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:02

Waar is Arno eigenlijk?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:03

Lenneke alsnog gefeliciteerd!

Lastig bijlezen als je nog maar 1 x per week op Bokt bent. Door de week na het werken geen tijd ivm paard en op zaterdag altijd druk.

Kay heeft het volgens mij wel naar dr zin op de nieuwe stal. Sta er nu een maand en ze is nog steeds niet gewend aan de hoeveelheid kuil wat ze krijgt. Ze heeft het nooit helemaal op perfect!. Helaas staat ze niet op het land ivm de kuddevorming maar dat komt van de winter hopelijk wel goed in de paddock. Vanmorgen stond ze ook al buiten toen ik kwam met een bult kuil dus ga vanmiddag wel terug om een buitenrit te maken. Zo sneu als ze net lekker buiten staat. Op zich een redelijke natural stal waar ik nu sta. Geen binnenstallen. De wedstrijdpaarden staan ook gewoon veel buiten (nu nog dag en nacht) en krijgen zowat onbeperkt kuil en zo min mogelijk brok. Alleen rijd iedereen dressuur met bit inclusief ik maar wissel het ook af met lekker de polder in en bitloos. Gewoon waar ik zin in heb.

Ben ook weer aan het lessen met haar en dat gaat eigenlijk best goed. Ze kan gewoon veel meer hebben nu ze eindelijk na 2 jaar weer op het gewicht is als toen ik haar kocht.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:06

Morrie schreef:
Morrie heeft een héél groot hoofd, dat kan je rustig van mij aannemen, bit maat 18,5 cm...
Van alle Norikers die ik heb gezien (en dat zijn er heel veel) heeft hij het grootste hoofd..... heb-ik-weer....

Vanmorgen heeft hij me de doodscharik bezorgd: ik kom de dijk op: geen Morrie, kom bij de wei, helemaal achterin lag ie plat, helemaal plat met 1 achterbeen een stukje omhoog. Nu ga ik nooit een paard ophalen, maar dit keer ben ik er toch heengelopen...... de andere paarden stonden er een beetje omheen en dat vond ikeng,dat heb ik meer gezien. Kortom, ik dacht dat ie dood was.
Pas toen ik op een halve meter afstand was en z'n naam noemde, ging er 1 lodderig oog open....... luiwammes, om half 10 nog in coma liggen..... en mij de stuipen bezorgen.
Ik ben er maar bij gaan zitten en heb hem wortelstjes gevoerd om wakker te worden.

Al met al nog opgezadeld, een aantal keren op- en afgestapt en omdat we gestalkt werden door een hoger in rang staande pony, ben ik maar het hek uitgegaan en naar stal gestapt en weer terug.... over de dijk dus, tussen kuddes wielrenners door.
Morrie is een stuk dapperder geworden, alleen staken en achteruit lopen doet ie nog steeds, dat vind ik ook eng, want om 1 of andere reden loopt ie altijd richting sloot... Boos!

Mijn 1e paard had ook een enorm hoofd. Was een tuiger en moest altijd heel goed zoeken voor een halster of hoofdstel. Maat koudbloed moest ik altijd nemen. Jammer dat ik nog steeds niet mijn printer met scanner aangesloten heb. Beest was echt prachtig om te zien.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:08

maat koudbloed past Morrie echt niet..... Z'n hoofd is niet lang, maar z'n neusomvang is b.v. al 80 cm......

van de week stond ie neus aan neus met een Tinker, we vonden het zooo jammer dat we geen camera hadden, het hoofdje van de Tinker paste er wel 3 x in.... Clown Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:25

Spannend Evita!

Jeetje, dan schrik je je ook dood als je je paard zo ziet liggen Nagelbijten / Gniffelen De mafkees. Keet ligt altijd vroeg in de ochtend, maar dan liggen alle paarden. En Keet ligt dan niet languit, zo ver is het gezien heb.

Keet heeft ook een groot hoofd. Maar wel een heel smal hoofd, bitmaten zijn bij haar raar. Ik heb nu (nog) een dubbelgebroken bit van 13.5 ; Maar ook die zit een beetje vreemd. Maar der halster bijv. , bij dat keelgedeelte; Die moet bij Full weer op z'n smalst, en dan nog is er een hoop ruimte over. Verward

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:37

Visco heeft een best fijn koppie, opzich wel handig. Cob past hij op het grootste gaatje, en full op het kleinste Clown

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:58

Goedemiddag.
Leuk dat je er weer bent eva! Hoe was het daarginds?
Pfff, das schrikken morrie!

Nog gefeliciteerd Len! Super dat het zo leuk was!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:36

Bokt Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:39

Nerd ?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:52

Ik wil weer rijden.
Dinsdag gaan we naar Country Mill. Ik neem iig een dekensingel mee. Kan ik met de barebackpad rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:54

Leuk Ja .
Dinsdag heb ik vrij (Leids Ontzet), iedereen gaat naar de kermis, ik ga denk eens lekker een dag met Keet rommelen en weer eens derop zitten. Lekker grondwerken, beetje tuttelen... Nou maar hopen op een beetje normaal weer. Gaaaap

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:15

ik heb wel een BBP voor je te leen zo lang Len....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:36

Poeh.. dit is echt weer zo'n typisch voorbeeld van een zondag.
Grauw, grijs, thuis, computer, chips en TV. Gaaaap

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:40

hier schijnt de zon en het waait hard.... best wel lekker, alleen niet zo warm

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 15:10

Binnen voor het raam in de zon met het boek van Robbie is het heerlijk