Plastic vader hoorde ik een keer tijdens een cursus, ik vond hem geniaal!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:dat is er wel hoor, dat voert Wanda aan haar puppies, ik zal eens vragen waar ze dat haalt (Teurlings in Tilburg geloof ik) het is peperduur, dat weet ik wel en zit in grote potten.....
Arabesk schreef:smurf schreef:dat is er wel hoor, dat voert Wanda aan haar puppies, ik zal eens vragen waar ze dat haalt (Teurlings in Tilburg geloof ik) het is peperduur, dat weet ik wel en zit in grote potten.....
www.emergo.nl chemicaliënhandel, pot van 1 L kost niet zoveel, hmpf ik hoor het alweer er wordt weer veel te veel geld verdiend aan iets simpels. Net als dat biotineverhaal.
BHzakjes??? Hahahaha!!
Waarom mag ie geen aurakoeken meer hebben dan?
Antheman schreef:fotoos verkleinen tot avator, doe je dat met picksels?
Wie wil me dat even uitleggen?
opala schreef:Antheman schreef:fotoos verkleinen tot avator, doe je dat met picksels?
Wie wil me dat even uitleggen?
Had begrepen van mijn dochter dat je in Paint onder afbeelding moet uitrekken en hellen, maar mij lukt het niet, dus heb ik een oude avatar van haar gebruikt![]()
BH zakjes, ik dacht ook die neemt het voer mee als vulling in haar BH![]()
Esperanza schreef:Ik wilde even naar de foto´s kijken van gisteren. Ara zei dat ik er ook nog opstond. Maar de pagina laad bij mij niet![]()
Hebben jullie ze allemaal al wel gezien?
Antheman schreef:Had gekundHad ik ook eens een leuk gevulde cup
![]()
Vriendlief heeft het even gedaan, dus ik hoop dat ik ze erop krijg!
Esperanza schreef:Ik vind die met de oortjes ook wel leuk eigenlijk, weer eens wat anders.
Arabesk schreef:Boerenkool! En dat krijgt ie wel regelmatig (zie ook oude avatar, Ara tussen de boerenkool in de moestuin van kees) Hahaha, dat eet ik zelf vaak omdat ik dus geen melkprodukten eet.
opala schreef:Nienke: Da's minder nieuws. Heb Gouda ook al eens getipt, maar ik heb ook schouder- en nekklachten gehad, of het rsi-klachten zijn weet ik niet, heb er ook fysiotherapie voor gehad wat niet veel hielp, maar sinds ik een speciaal kussen gebruik, behoren deze klachten tot het verleden. http://www.meijers.com/NL/articlefiles/67_7002_996501946.pdf
opala schreef:Wat groenten betreft krijgen ze bij ons regelmatig groentenafval, daar zit van alles tussen zelfs plastic zakjes met inhoud. Per karlading tegelijk wordt dat in het land gestort. Sinaasappels en grapefruits worden met schil en al verorberd. Uien schijnen ook slecht te zijn, maar ze eten alles op. Prei, bloemkool noem maar op. Ze laten de plastic zakjes liggen en .... ze lopen niks op. Ik ruim wel de zakjes op wanneer ik ze zie liggen.
Antheman schreef:Dames, deze of de oortjes Avator?