Timbers, gelukkig maar! Heel veel knuffels en sterkte voor jullie 3en (Essie, Timber en jij)!
@ Sonjim: wat een heerlijk moment lijkt me dat!! Toen Roxy nog op de manege stond zat ik ook regelmatig bij haar in de stal nutteloos tegen haar aan te leunen en als ze ging liggen kroop ik er wel eens stiekum bij. Heerlijk zulke momenten, helemaal als het koud is in de winter. Lekker je handen opwarmen onder het dikke pak manen (waar de dressuurmutsen wel eens commentaar op gaven , haha
)
Ik ga morgen eens proberen contact op te nemen met de fokker van Roxy, misschien ziet hij er nog toekomst in en kan ze veulentjes krijgen. De Dierenarts ging ook nog kijken of er misschien een liefhebber was die haar wou hebben en ik ga ook eens even rusthuizen/paardenmelkerijen/zorgboederijen mailen of die nog belang hebben bij een paardje. Dit weekend ben ik een stukje gaan wandelen maar mevrouw gooide 100 meter van haar vriendjes al de handdoek in de ring en ging bijna achteruit het prikkeldraad in. Ze is echt geen betrouwbaar paard in haar gedrag meer, en ik ben de klik nu even echt helemaal kwijt. Moet haar toch meer aan het werk zetten om boeiend te blijven voor haar denk ik.
De dochter van de mensen waar ze staat (die heeft zelf ook een paard) wil wel graag een keer met Roxy spelen, dus ze krijgt iig weer wat te doen
ik ben met mijn been en mijn verloren wormvormig aanhangsel niet bepaald in marathonconditie om nou lekker met haar te gaan rennen en doen. Roxy heeft wel een lievvv vriendinnetje in de wei, ze staan altijd samen aan dezelfde graspol te kluiven en ze zijn net een vlieft stelletje, heel cute
Misschien dat ik nog wat kan regelen met de weide-eigenaar... Ik zou de kosten namelijk graag zelf betalen maar ik ben daar financieel toe in staat (ben nog maar bijnabijna 19 en krijg geen studiebeurs maar heb wel huur, eten, gas/water/elektra, abo's en andere zooi te betalen)
moeilijkmoeilijkmoeilijk