Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:*uh* zonder rode string thuiskomen is bepaald NIET bevorderlijk voor je zelfvertrouwen hoor......
Tinkerloos schreef:Ik hoop het niet...
Stel je voor..je ontmoet iemand en neemt hem mee naar huis...
Kom je uiteindelijk in bed..heeft ie zo'n rood ding aan...![]()
Afknapper van de eeuw!
(ook als ie een andere kleur zou hebben hoor.)
Tinkerloos schreef:Ik hoop het niet...
Stel je voor..je ontmoet iemand en neemt hem mee naar huis...
Kom je uiteindelijk in bed..heeft ie zo'n rood ding aan...![]()
Afknapper van de eeuw!
(ook als ie een andere kleur zou hebben hoor.)
evita_ schreef:Is Lenneke voetbal aan het kijken? Mijn vriend ook, het is al 1-0 voor Portugal. Gaan echt verliezen en dan is die hele voetbal gekte lekker voorbij en doet iedereen weer normaal. En dan heb ik geen schreeuwende vriend meer naast me...
arno8 schreef:Morrie toch! Ik zou je bijna gaan bevelen om wat meer zelfvertrouwen te hebben!
Zelf zou ik een gat in de lucht springen als iemand tegen me zegt: Jij bent level 1, alleen je paard nog niet.
Tja wat kan ik er nog meer van zeggen? Parelli zelf zegt toch ook: Goals & Principles.
Die rode string is slechts een 'goal'. Maar principes zijn veel belangrijker! Je wil toch gewoon een goede band en veel plezier met Morrie hebben? Als je dat gewoon doet, zonder je zo op dat doel te fixeren, komt die rode string heus wel een keer aanwaaien en tegen de tijd dat dat gebeurt, geef je er misschien niet eens meer om.
Je hebt het gewoon geweldig gedaan! Je presenteert jezelf als een grote mislukking, maar een parelli instructeur zelf heeft gezegd dat je level 1 bent.
Dan weet je toch genoeg? Je hebt zeer zeker dus geen slechte invloed op je paard. Bij 99% van de overige paardenmensen in Nederland zou hij slechter af zijn. Je hebt zelf gehoord hoe moeilijk je paard is. Wie zou er zoveel geduld op kunnen brengen als jij?
Geniet er van.
Jovarna schreef: