smurf schreef:Ara was er overigens bij toen wij in aanwezigheid van o.a. Eddy Modde een vergelijkend carrotstick-onderzoek deden.........![]()
En? Wat was de uitslag?
Ik vind die sticks op de site van Nienke nl wel nét even niets vriendelijker geprijsd dan de Parelli sticks. En dan kan ik zelf een kleurtje kiezen (gewoon ZWART

Ik denk dat vandaag de eerste dag is dat ik de paarden eerder naar binnen ga halen. Ze staan al sinds vanochtend 8 uur met hun neuzen op de grond met hun ruggen gekromd in de snijdende regen. Shane wilde vanochtend niet eens naar buiten. Hij loopt altijd los mee, maar vanochtend bleef hij op de drempel van de stal staan en wilde hij omdraaien. Dat doet hij dus echt nooit! Ik heb hem uiteindelijk een halster om moeten doen om hem buiten te zetten. Hij is sowieso niet helemaal jofel op het moment. Heeft last van zijn kiezen en last van Gracie, die leidt onder een zekere vorm van grootheidswaanzin en vindt dat ze onder toeziend oog van mammie Shane best met een Schwiegermutterblik opzij kan zetten. En Shane gaat nog ook, de l ul