Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arno8 schreef:Op dit lange gras had Vanilla niet gemest...
Als ze liever kort gras hebben, dan laat ik ze gewoon de hele zomer mooi op een stukje van 10 bij 10 meter staan
Jovarna schreef:Opala, mooie zin van jou, die laatste post (in ander topic).
Citaat:Heb je je gelijk op de moeilijkste cursus ingeschreven. (de anky cursus)
dekoezegtboe schreef:even een andere vraag... toen jullie opzoek waren naar een paard en je kwam bij jullie huidige paardje... hoe wist je dat dit HET paard voor jou was??
dekoezegtboe schreef:even een andere vraag... toen jullie opzoek waren naar een paard en je kwam bij jullie huidige paardje... hoe wist je dat dit HET paard voor jou was??
Jovarna schreef:dekoezegtboe schreef:even een andere vraag... toen jullie opzoek waren naar een paard en je kwam bij jullie huidige paardje... hoe wist je dat dit HET paard voor jou was??
Ik was niet op zoek. Wel had ik een paar weken daarvoor (voordat Jovarna op m'n pad kwam) voor mezelf besloten dat ik een eigen paard wilde. Ik zou niet op zoek gaan (advertenties, handelaren e.d.) maar vertrouwde er op dat mijn paard op m'n pad zou komen.
En inderdaad, slechts een paar weken later, was ze daar...! En ze was te koop...!
Hoe ik wist dat zij het was. Ze was zwart (daar droomde ik als meisje altijd van), ze had een enorme uitstraling en ik stond aan de grond genageld. Het was een heel sterk gevoel van "Daar ben je dan...!".