Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angela88 schreef:... een paard dat in de galop ook maar doorstuitert. Daar galoppeer ik dus niet mee.... paard wordt veel te heet van een galop, er zijn daar echt maar een paar (en niet eens een handje vol) ruiters die fantsoenlijk met dat paard kunnen galopperen. De meeste die met haar rijden mogen het niet eens....ik mag wel, maar ik durf niet....
opala schreef:Op het NHship-forum is toch verontrustend nieuwsdat met de Strasser-methode je ongezonde dingen in de hoef blootlegt, waar je nu van denkt (met de PN-methode) dat er niets aan mankeert, omdat het gewoon niet zichtbaar gemaakt wordt. Het is iemand die de PN-methode toepaste.
angela88 schreef:Ik vind het idee van problemen in een hoef bloot leggen maar niks.... ik houdt het liever bij röntgen en warmtescans e.d. Als dan blijkt dat er iets blootgelegd moet worden, kan dat altijd nog...
Wendy schreef:http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=4934
Toch blijf ik geen fan van de strassermethode... om de reden die ik ook in dat topic genoemd heb...
Arabesk schreef:waarom Oop? omdat iedereen daar meteen de conclusie aan verbindt dat het dan DUS wel slecht zal zijn?
astridXlaura schreef:wat is eigelijk NH..??