Bruut krijgt een 1/2 kilo subli ponybrok (geen idee wat daar precies in zit...) bergen voordroog....en verder incidenteel een appeltje....(wortels koop ik trouw, maar vergeet ik vervolgens, dus liggen thuis weg te rotten
) ...oh ja...en elke dag een handje kruidenmix-musli (eiwit arm en natuurlijk zonder haver...)... Hij loopt elke dag een paar uur buiten...maar dat is dus niet per definitie in de zon *kijkt naar buiten naar de grijze lucht*...Zit verder geen enkel diepgravend idee of beleid achter...brok is me aangeraden door mijn lesgeefmens (hij kreeg van de staluit pavo-sportbrok...
) Halve kilo is, omdat ie er niet te dun en niet te dik van wordt zo...(op het oog dus...), kruidenmix gooi ik in zijn bakje als ik em buiten zet, zodat ie wat leuks heeft 'om voor thuis te komen' ... en hooi(voordroog) wordt twee keer daags standaard in grote berg gevoerd (en hij krijgt een plukkie mee de bak in als ik em buiten zet!)...T is wat...
K zal vanavond toch maar eens het etiket van de Subli gaan uitspellen!
ongeemancipeerd he
Net als die buurman van Morrie die minder hooi moest krijgen omdat ie te dik werd toch? Rare gedachtengang.