Sonja89 schreef:Volgens mij klopt die prijs niet, wij betalen met 3 personen 6 euro per maand p.p. Dus totaal 18 euro.
Je bedoelt een bronzen abonnement?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wicky schreef:Dank je wel voor je mening, Suusjeeee. Ik ken verschillende paarden die in een kudde gewond zijn geraakt, sommige zo dat ze uiteindelijk blijvend schade hadden, toch geloof ik nog altijd dat een paard een kuddedier is.
Wie gaat er naar het Parelli eventueel in Lisse op 17 juni?
Mopjemop schreef:Sonja89 schreef:Volgens mij klopt die prijs niet, wij betalen met 3 personen 6 euro per maand p.p. Dus totaal 18 euro.
Je bedoelt een bronzen abonnement?
Eliine schreef:Ik heb een creditcardmaar al een bestaande account. Dus zal wel even moeten kijken hoe ik dat om kan zetten!
Mizora schreef:Iemand een idee hoe lang de bestellingen van parelli.com over het algemeen onderweg zijn? Het geld is via paypal betaald en afgeschreven maar de bestelling komt niet bij order history naar boven terwijl ik wel ook een bevestigingsmail heb gehad. Aangezien ik alle 4 de pakketten besteld heb (ze waren met 50% korting) vind ik het toch best spannend en wil ik ze zeker aan kunnen pakken.