Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Morgen met grondwerk hier maar weer even mee oefenen. Misschien kwam het ook omdat we al bijna 2 weken niet meer hadden gereden en het dus opnieuw weer spannend was. Van de week met longeersingel heeft ie niet gesteigerd. Moeilijk, moeilijk.
sonjim schreef:Kan het ook zijn dat hij na het steigeren bij de workshop weer even zijn trigger geactiveerd heeft.
ik weet niet waar die 360 kg vandaan komt, maar hij is echt wel meer dan dat... Ik ken trouwens wel wat truukjes om een paard te laten wennen aan aansingelen, gooi gewoon eens een longeerlijn over zijn rug en ga zo langzaam met aaien enzo de lijn onder zn buik pakken en dan langzaam een beetje strakker trekken. Ook werkt het om m gewoon eens de aaien met de singel overal en heeeeeeeeeeeeeel rustig aansingelen. Roxy sprong al met 4 benen de lucht in als ze het zadel zag (heeft zich zelfs een keer losgetrokken en is achterover geklapt toen ik aan kwam lopen met het zadel) maar was er met veel oefenen na een maandje weer vanaf. Gewoon 100x zadel op, zadel af en blijven oefenen. Jammer ineens van de terugval!
ik wil niet ziek zijn
heb wel andere dingen te doen.

Met het ene meetlint was Tjitse 425 kilo, en met het andere 475. DA's schatten hem zo rond de 450. Klopt dus weinig van.
. Fijne dag allemaal... 
stomme ding was toch ontstoken en hij is er maandagnacht om kwart voor 12 uitgehaald. Ging zo goed dat ik vandaag weer naar huis mocht!
JoviBan schreef:Ik heb twee meetlinten en daar zit onderling gemiddeld zo'n 50 kg verschil in.
diphranil schreef:JoviBan schreef:Ik heb twee meetlinten en daar zit onderling gemiddeld zo'n 50 kg verschil in.
de vraag is dan dus welke juist is, of beide niet? En hoe zit het met die methode om en om de buik te meten en de lengte van borst naar bil? Benaderd die het werkelijke gewicht beter?

cindybijl schreef:airiin: een wormvormig aanhangsel minder bij jou! hihi kan behoorlijk pijn doen, snap dat het nu oplucht. Dan maar ff wachten met die marathon!
) gelukkig krijg ik dan wel wat van het CWI, maar daar win ik ook de revolutie niet mee. Inge_ schreef:@Timbers; hoe gaat het met Essie? Ben wel heel benieuwd, hoop dat het beter gaat...
. Gisteren maakte ik me heel veel zorgen maar die ouwe mafketel van mij laat me weer eens zien dat ze precies weet wat ze kan en hoe ze met dingen moet omgaan! Echt een top knol!!!!!!!!!!