StalNollie schreef:ik vind het ook allemaal beetje irritant worden ,, bitloos dit en dat en wat nog meer,
post je iets op bokt met een bit of wat dan ook of peesbeschemers GELIJK dit en datjes, waarom niet zonder bit of wat dan ook,
en mijn verzorgpaardje staat rond de klok van 5 altijd te trappelen en te hinniken om weer lekker op stal te mogen,
en neej dan krijgt ze geen hoop eten, altijd maar beetje kuilvoer die ze buiten ook tot haar beschikking krijgt,
brok etc zit er niet in voor haar,, dan is het net een kanon,
maar vind het natural gedoe allemaal beetje uit de hand lopen erg genoeg, en is het allemaal wel zo diervriendelijk,
Ach, ik kan het ook omdraaien, hoor. Verhaaltjes over hoe zielig paarden zijn die 24/7 buiten staan zonder schuilhut of hoe slecht het is om op een boomloos zadel te zitten of hoe slecht natuurlijk bekappen wel niet is.
Zo is er altijd wat tussen groepen die het allemaal op een andere manier doen, he?
En mijn paard staat te trappelen om zijn ziekenhuisstal juist weer uit te mogen. Heb hem vanmorgen heerlijk op het land gezet en hij staat straks echt niet te trappelen om weer op stal te komen, hoor. Zo zie je maar, het ene paard is het andere niet.