Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bk_lover schreef:*zucht*..
dus jij zegt dat MR en AvdT ''leugenaars'' of ''slechte'' mensen zijn?? Daar komt het eigenlijk op neer..
Iedereen heeft zijn eigen mening natuurlijk, maar laat mensen wel in hun waarde.. (vind ik)
Jaristo schreef:Maar hoe weet jij zo zeker dat het waar is van die 4 maanden? Was je er bij? Heb je het gezien? Ik ben vaak genoeg bij Annemarie geweest en ik heb absoluut geen rare dingen gezien, de paarden mogten willen dat ze allemaal zo behandeld zouden worden. Maargoed hier kun je een eindeloze discussie van maken, ik vind dat iedereen elkaar moet respecteren als de omgang met de paarden zonder geweld is.
bk_lover schreef:maar.. wie zegt dat je de waarheid vertelt?? of dat werkelijk zo is als hoe je het zegt??
Dát weet niemand, ik niet, jij niet..
Dus ik hou er nu echt mee op.. Want vind het een beetje iri worden om elke keer hetzelfde te moeten zeggen..
IEDEREEN HEEFT ZIJN EIGEN MENING.. jij ook;)
is toch okee?
MAAR LAAT MENSEN IN HUN WAARDE!! is toch niet zo moeilijk??
Okee;)
Doei
Jaristo schreef:Ik ben benieuwd wat het probleem van het paard was
bk_lover schreef:o ik begrijp je wel hoor
Maar.. waarom doet hij ze om?? heeft HIJ ze wel omgedaan? Hij jaagt het paard niet hard op, gewoon rustig.. is het voor zijn EIGEN veiligheid.. Mij kan je niet wijsmaken dat hij dat ZOMAAR zonder reden doet..