Meisje die al haar woede op pony's af richt.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laura1986

Re: Meisje die al haar woede op pony's af richt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 18:51

Oh dan heb ik het verkeerd onthouden.. zou kunnen.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 14:23

Hoe staat het nou met het meisje en haar verzorg pony?

Ik wil de moeder niet gaan verdedigen of zo; Je zegt dat je een foto hebt. Hoe weet je dat de moeder hier niet op heeft gereageerd? Het kan zijn dat de moeder nog geen reactie heeft kunnen geven. Maar dat is lastig te beoordelen vanaf hier.
Maar misschien heeft moeders ook wel helemaal geen verstand van pony's en denk zij dat haar dochter het wel heeft en dat "dochter" het slaan met een reden doet. Iemand die niet weet dat het anders kan/moet kan ook niet hierop corrigeren. (even gezond verstand hierbuiten latent)

Dus je zou ook (mits de ouders hiervoor openstaan) het één en ander aan hun kunnen uitleggen over paarden en hoe je ermee om moet gaan. Dan kan de moeder dit langzaam corrigeren bij de dochter. Maar dat ligt helemaal aan de verhouding die beide hebben.

Heb je zelf wel eens tegen het meisje gezegd wat je van het zweepgebruik vind? Of gevraagd waarom ze zo reageerd? Dat zou ook al kunnen helpen.

En andere mogelijkheid is om even met haar lerares te praten (ookal is het een andere school, je zal vast wel een keer met haar lerares kunnen afspreken?) en haar op dit gedrag te wijzen met de vraag of ze dit ook in de klas ziet. Dan kan de lerares dit indien nodig (ik acht dus van wel) met de ouders overleggen. Een lerares heeft over het algemeen de nodige invloed bij ouders. En die zouden kunnen leren hoe met dit gedrag om te gaan en evt met haar naar iemand te gaan die haar kan leren hiermee om te gaan.

Afgezien daarvan zou ik tegen de kinderboerderij zeggen hoe het meisje met pony's overweg gaat. Ik neem aan dat een kinderboerderij lieve pony's wil, waarbij kleine kinderen kunnen komen, paardje aaien en misschien zelfs even op de rug van de pony mogen zitten! Bij paardje dat verknipt is gemaakt kan dat gevaarlijke situaties opleveren!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 14:24

De ouders hebben het afgewezen ! Boos!

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:34

Hebben ze ook gezegd waarom ze er niks aan willen doen, of doen ze er wel iets aan? Het is mij niet helemaal duidelijk.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 12:47

laura1986 schreef:
Hebben ze ook gezegd waarom ze er niks aan willen doen, of doen ze er wel iets aan? Het is mij niet helemaal duidelijk.

Ze doen er niks aan , ze willen het gewoon echt niet zien !

Lacrymosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:05

Wat dacht je van de dierenbescherming te contacteren?

Echt erg dat iemand zoiets kan doen met dieren Boos!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 22:41

is dat kind nog steeds regelmatig haar pony in elkaar aan het rossen?Wacht haar na school eens op met en paar sterke jongens,misschien helpt dat wel...

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 14:01

Ik kreeg net een berichtje , iemand was erg boos omdat ze dacht dat ik kinderen met pdd nos gestoord vond.
Dit vind ik voor de duidelijk heid echt niet. !
Iemand zij dus dat ze gestoord was. Toen reageerde ik van : Ze is zeker niet gestoord. Maar als je met gestoord , bedoel pdd nos of een anderen afwijking ?.Het licht er aan wat je met gestoord bedoelt. :

Gestoord : Gek

Of

Gestoord : Een ziekte ofzo , waar door ze ander gedrag vertoond. !

Maar ik zeg al , kinderen met pdd nos , zijn zeker niet gestoord ( Gek ).

Snappen jullie het nog ? Ik niet helemaal meer.. Clown

Maar ik vidn kinderen met pdd nos niet gestoord ( gek ) Zij vertonen alleen ander gedrag !

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 16:07

jij formuleerd het nogal belabberd Cids begreep het ook zo. Rolleyes
ook zo boos. dan zal er dus echt iets niet in je zin kloppen.
nogal laf om het hier neer te gooien aangezien ik het netjes via pb doe. Nors opkijken

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 16:57

Ik vermeld niet van wie de pb is !
Maar ik heb namelijk geen zin in nog meer pb'tjes !
En het is ook ingewikkeld ! Jeetje , ik probeer haar juist te helpen !

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 20:36

dat zeg ik niet dat je dat niet probeerd haar te helpen.
dat ik dan de reactie krijg: meis maak je niet zo druk snap ik niet: jij schreef iets verkeerd, maakt niet meer uit maar ik reageer. meer niet en niet slecht bedoelt

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:17

Pf ja op stal heb je altijd zulk soort mensen, Nja je zou haar kunnen helpen en meenemen.. Als ze dat zelf wil