_Henrieke schreef:En nog zeg je dat als een paard struikeld, hij niet goed opgelet heeft?
Ja, tenzij de situatie die ik net noemde...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Henrieke schreef:En nog zeg je dat als een paard struikeld, hij niet goed opgelet heeft?
Huertecilla schreef:Skipper schreef:HC BGGBMW jullie geloven hier wel in?
Ik ben niet gelovig.
Ik heb 8 ´bijna dood ervaringen´waarvan drie keer na het uitgaan van het licht aan het einde van de tunnel gereanimeerd. heb mijn vrouw verloren door een wedstrijdongeluk.
Ik ben mezelf en mijn ervaringen en daar moet ik het mee doen. Daar heeft verder NIEMAND het recht op een mening over wannneer die niet weet waar ik het over heb.
hc
Huertecilla schreef:Skipper schreef:HC BGGBMW jullie geloven hier wel in?
Ik ben niet gelovig.
Ik heb 8 ´bijna dood ervaringen´waarvan drie keer na het uitgaan van het licht aan het einde van de tunnel gereanimeerd. heb mijn vrouw verloren door een wedstrijdongeluk.
Ik ben mezelf en mijn ervaringen en daar moet ik het mee doen. Daar heeft verder NIEMAND het recht op een mening over wannneer die niet weet waar ik het over heb.
hc

DublinJ schreef:En had je een helm op of heb zo veel vertrouwen in jezelf dat je toch nooooit kan vallen?

Huertecilla schreef:DublinJ schreef:En had je een helm op of heb zo veel vertrouwen in jezelf dat je toch nooooit kan vallen?
Lees het voorgaande ook of nog eens. Ik rij soms ook paard met beschermende kleding en heel wat meer dan jij of de ts.
Nogmaals, je dient geen mening te ventileren voor je weet waarover.....
hc
Skipper schreef:Het gaat over of jij denkt dat mensen en paard onfeilbaar kunnen zijn.
DublinJ schreef:Pardon hoe weet jij hoe ik me bescherm (staat nergen in het topic)
Huertecilla schreef:DublinJ schreef:Pardon hoe weet jij hoe ik me bescherm (staat nergen in het topic)
wel in jouw profiel.....
hc
. Héél af en toe uitstappen zonder cap, maar dat is ook héél zelden. DublinJ schreef:hihihi ojeee gevaarlijk uitdrukking roadracer, nu krijgen we alle menners, recreatieruiters en western ruiters voor dezelfde discussie...... hihihi
En dat moeten ze allemaal lekker zelf weten, toch?
) Roadracer schreef:En dat het dus zeker zo kan zijn dat Naturals over het algemeen minder vaak een cap rijden. Maar het is zeker niet standaard: Natural = caploos.
(wel cap op he
)
BGGBWM schreef:Wel grappig dat niemand meer op me reageerd. Volgens mij heb
ik alle aantijgingen, vragen en speculaties netjes beantwoord en
heeft niemand meer wat te zeggen.

Tinkerloos schreef:Moet ik dan ook met bodyprotector en polsbeschermers gaan rijden?