Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en m'n moeder ook niet.. Een collega van m'n paps had bedacht om dan te gaan trouwen, en mn moeder 'moet' mee.. Dus ik balen..
kwam lovelance online en die zei dat ik met haar mee mocht dus ikke kom toch!!
Jeeeeeej!
lijkt me geweldig en dan die kop van Eddy als je met je paard aankomt.....
Morrie schreef:ja Roos, neem Figor meelijkt me geweldig en dan die kop van Eddy als je met je paard aankomt.....
![]()
![]()
hahahIlsiie schreef:Maar toenkwam lovelance online en die zei dat ik met haar mee mocht dus ikke kom toch!!
![]()
Jeeeeeej!
haha SuperRoos schreef:Ilsiie schreef:Maar toenkwam lovelance online en die zei dat ik met haar mee mocht dus ikke kom toch!!
![]()
Jeeeeeej!
Steph de reddende engelhaha
in die 4 jaar tijd ofzo dat ik dr nou ken 

SuperRoos schreef:is echt een demonstratiedag van parelli van hoge studenten en instructeurs
SuperRoos schreef:Begin er echt zin in te krijgen nu
voor mams wordt het helemaal spannend..
die brengen we zondagavond al voor de hele week dat kamp met wally
sorry hoor Ilsiie schreef:Jammer dat Fiek niet mee gaat, mááááár dan wil ik 'm alsnog wel es komen zien als 't mag
Hahaha hoezo brutaal, jezelf uitnodigen![]()
sanne83 schreef:SuperRoos schreef:is echt een demonstratiedag van parelli van hoge studenten en instructeurs
wat leuk! ik had het idee dat het weer een soort tournament was.
dan kom ik ook, inspiratie is nooit weg
Daisy_Djailo schreef:SuperRoos schreef:Begin er echt zin in te krijgen nu
voor mams wordt het helemaal spannend..
die brengen we zondagavond al voor de hele week dat kamp met wally
beetje late reactie maar doet je moeder ook mee aan de demo's of begrijp ik dat verkeerd? welke week gaat je moeder waar heen?sorry hoor

Morrie schreef:geen idee wat voor paard rianne heft, gerdien heeft iets bonts.....
wout en regine ken je toch wel, met die hoeden en die lasso's aan hun zadel....
Naja dan maar volle prijs betalen, heb er wel veel zin in!
potverdikkie hahaCitaat:Ik ben dat papiertje kwijt geloof ik met die 50% kortingsbon. Naja dan maar volle prijs betalen, heb er wel veel zin in!
kunnen we nog carpoolen ook! Tinkerloos schreef:Zoals ik!
Is maar een kleine omweg voor mij.
(en kleine moeite)

cissy schreef:Citaat:Ik ben dat papiertje kwijt geloof ik met die 50% kortingsbon. Naja dan maar volle prijs betalen, heb er wel veel zin in!
je mag wel op mijn papiertje mee! Bunnik is bij me om de hoekkunnen we nog carpoolen ook!
Hoe laat gaan we weg?