Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
terorita schreef:Kel2004 schreef:[
Die natural paarden komen er anders verdomde sterk uit![]()
sterkste zullen overleven
runningkawa schreef:Ik hou mijn kreupele paard ook nog steeds
toch is het egoisme
want anders hou je geen een dier gevangen in een weiland
Hij moet toch dingen doen die jij van hem verlangt
En dat is een vorm van egoisme
dat mijn paard net als ik staat te stralen bij het zien van een zadel is wat anders.
Maar toch is het egoisme om op een paad te gaan zitten.
Dat hij het niet als vervelend ervaart, is wat anders
terorita schreef:enten en ontwormen de naturals dan wel of niet
blosbokker schreef:( Blosbokker stapt in haar ufo en vliegt weer terug naar Mars)
Pipo schreef:terorita schreef:
verschilt dat ook niet per paard...heb d'r ook andere ervaringen mee
Ze erbij laten liggen tot de merrie zelf afscheid heeft genomen, en dan doen ze door te begraven. De ene zal dat na een uur doen, de andere na 24 uur. Maar velen malen korter dan een mens.
Pipo schreef:blosbokker schreef:( Blosbokker stapt in haar ufo en vliegt weer terug naar Mars)
Das niet echt natuurlijk hoor
ulinoco_maud schreef:runningkawa schreef:Ik hou mijn kreupele paard ook nog steeds
toch is het egoisme
dat mijn paard net als ik staat te stralen bij het zien van een zadel is wat anders.
ik ben het hier ook niet mee eens het is geen egoisme we hebben mischien wel paarden omdat we het leuk vinden maar de meeste paarden vinden ons ook leuk en werken graag !!
en de wereld blijft toch doorfokken met paarden....
dus wat een paard niet kopen, en dat ie naar een of andere rakzak gaat...
dat vind ik egoistisch als je een paard niet koopt omdat het niet natuurlijk is, want dan gaat het paard mischien wel naar iemand die hem mishandeld ofzo......(stom voorbeeld maar wel duidelijk)
het is mischien maar een dom voorbeeld hoor maar warom geen paardje kopen als je weet dat het paardje zich prettig voelt bij jou en goede verzorging krijgt .....
nee vind er niks egoistisch aan
ulinoco_maud schreef:runningkawa schreef:Ik hou mijn kreupele paard ook nog steeds
toch is het egoisme
ik ben het hier ook niet mee eens het is geen egoisme we hebben mischien wel paarden omdat we het leuk vinden maar de meeste paarden vinden ons ook leuk en werken graag !!
en de wereld blijft toch doorfokken met paarden....
dus wat een paard niet kopen, en dat ie naar een of andere rakzak gaat...
dat vind ik egoistisch als je een paard niet koopt omdat het niet natuurlijk is, want dan gaat het paard mischien wel naar iemand die hem mishandeld ofzo......(stom voorbeeld maar wel duidelijk)
het is mischien maar een dom voorbeeld hoor maar warom geen paardje kopen als je weet dat het paardje zich prettig voelt bij jou en goede verzorging krijgt .....
nee vind er niks egoistisch aan
runningkawa schreef:Dat doet een natural toch niet?
Die zegt op lieve tuttelende toon na een hap uit de vinger te hebben, foei paardje mag niet
terorita schreef:voorval paarden in het water..........
heel nederland in de stress vreselijk gezicht...met een kluitje op een eilandje..
ze staan Natural in de natuur...hadden ze dan niet gered moeten worden????tis tenslote de natuur...
runningkawa schreef:Ik denk dat er veel in het leven ook uit egoisme gedaan wordt
Sjuimpje schreef:Vind je een vergelijking tussen mens en dier dan wel passend?
Skipper schreef:Mensen daarintegen, herdenken na 60 jaar dit feit nog.
heel nederland in de stress vreselijk gezicht...met een kluitje op een eilandje..
ze staan Natural in de natuur...hadden ze dan niet gered moeten worden????tis tenslote de natuur...
Arabesk schreef:Nee hoor, deze natural trapt met klomp tegen scheenbeen van paard als paard naar mij trapt*bats*
Mij bijten? = dreun op kaak![]()
Ach natural is een relatief begrip, ik rij zelf met boomzadel, wel met een stalhalster omdat hij daarmee net zo goed te rijden is als met een bit, ontworm, ent. Het enige dat 'natural' is is de manier van houden en geen ijzers evt hoefschoenen indien nodig.
Arabesk schreef:. Het enige dat 'natural' is is de manier van houden en geen ijzers evt hoefschoenen indien nodig.
terorita schreef:Arabesk schreef:. Het enige dat 'natural' is is de manier van houden en geen ijzers evt hoefschoenen indien nodig.
manier van houden...
maar zeg eerlijk...
het regent/sneeuwt/ of stromt als een gek..
je paard staat buiten...lig jij dan lekker in je bedje,
of maak je je toch wel even zorgen over je knollie
Nicolletje schreef:For millions of years mankind lived just like animals
Then something happened which unleashed the power of our
imagination
We learned to talk
Pink Foyd