runningkawa schreef:Maar een tijdelijk opvang is wel anders dan een permanent iets
Ze hebben daar 'maar' 8 maanden gestaan...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Maar een tijdelijk opvang is wel anders dan een permanent iets
katiavl schreef:Ik vond die beslag namen toch dik terecht. Dus dat vind ik goed gedaan van de db
Arabesk schreef:runningkawa schreef:Maar een tijdelijk opvang is wel anders dan een permanent iets
Ze hebben daar 'maar' 8 maanden gestaan...
katiavl schreef:Ik vond die beslag namen toch dik terecht. Dus dat vind ik goed gedaan van de db
Nicolletje schreef:Weet je wat ik vind? Dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun daden. Ze moeten zelf dus ook de verantwoordelijk op zich nemen voor hun paarden, huisdieren kinderen etc.
runningkawa schreef:Dat paarden buiten een schuilhok moeten hebben waar de gemeente niet tegen kan zeiken.
En ook een droog stuk land waar de gemeente niet moeilijk over mag doen
Nadya schreef:katiavl schreef:Eumh waar heb ik gezegd dat je paard zielig is
lees terug
ik vind het inderdaad erg als paarden geen schuilmogelijkheden hebben onder de vorm van schuilstal, inloopstal, of bomen waar ze onder staan.
Mensen die zeggen dat schuilmogelijkheden niet nodig zijn, zijn meestal degene die zich proberen goedpraten
dus snap niet waar je dat gehaald hebt hoor nadya
Oh, bomen zijn wel goedgekeurd. Gelukkig maar, want die van mij heeft genoeg bomen en struiken om zich heen. Nogmaals, ik kijk elke dag (vaak ook meerdere keren per dag) naar mijn paard en let heel goed op zijn mentale en fysieke gezondheid. Dat gaat voor mij voor alles.
russel schreef:Soms denk ik wel eens dat naturals die wel alles hebben, dus aan mijn eisen van een wei kunnen voldoen, het hardst roepen in dergelijke topics.
katiavl schreef:HC ik denk dat mensen zelf wel beslissen wat ze willen leren, niemand is in zijn recht om zogezegd boven iemand te staan.
Om personen met een ander gedacht over paardenhouderij te bekeren.