Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:Boxen met dichte wanden of tralies zijn onacceptabel en niet paardwaardig!
Arabesk schreef:..... en omdat hij dat normaal vindt, moet je hem dus ook maar opsluiten
cremellogek schreef:Het idee is dat we hier een discussie aan het voeren zijn. Ik probeer hier niet mijn mening op te dringen en ik sta open voor meningen van anderen. Zeker als die goed onderbouwd zijn. Sommige mensen hier staan echter niet open voor meningen van anderen en vinden zelfs dat hun mening een feit is. Het is dus totaal nutteloos om met deze mensen een discussie aan te gaan, want zij staan niet open voor een andere visie en zullen hun mening nooit bijspijkeren.
Even on topic; er is een groot grijs gebied tussen het zwart-witte 24 uur per dag in de wei staan en 24 uur per dag op stal staan. Als je daar een tussenweg in vindt
cle0o_o0 schreef:Kijken de naturals eigenlijk wel eens bij HAW topics? Zoja hoe denken jullie erover als je een sportpaard op de foto ziet?
Arabesk schreef:cle0o_o0 schreef:Kijken de naturals eigenlijk wel eens bij HAW topics? Zoja hoe denken jullie erover als je een sportpaard op de foto ziet?
Als ik zin heb om me vrijwillig te ergeren ga ik daar heen ja
Arabesk schreef:Het gaat erom dat je een manier vindt die zo veel mogelijk aansluit bij de natuurlijk behoefte die een paard, evolutionair bepaald, heeft. Dus: liever zo veel mogelijk buiten met vriendjes, dan individueel opgehokt voor een groot deel van het etmaal.
Arabesk schreef:Als ik zin heb om me vrijwillig te ergeren ga ik daar heen ja
stef schreef:Arabesk schreef:Als ik zin heb om me vrijwillig te ergeren ga ik daar heen ja
nou zet je er wel een smiley achter, maar heb toch het idee dat je die uitspraak gewoon meent....
stef schreef:tuurlijk, weet ik ook wel, was ff een try-out...
Maar is wel weer lekker zwartwit dan, arabesk (en een stel anderen) =iedereen die het anders doet =
![]()
![]()
ja toch?
Arabesk schreef:De enige goeie manier van paardenhouden is die manier die het meest aansluit bij de natuurlijke behoeften die een paard evolutionair bepaald heeft.
En dan mag je zelf invullen wat die behoeften zijn en wat dus de beste manier is.
Moniek schreef:Dus jou manier is de enigste goede manier?
Arabesk schreef:Moniek schreef:Dus jou manier is de enigste goede manier?
Zeg ik dat ergens?
runningkawa schreef:Er zijn maar een paar mensen goed met paarden bezig
Arabesk, arno nog wat, hns
de rest zijn dierenbeulen met huilende paarden
Totaal geen normaal woord mee te voeren, want hun visie is de enigste juiste
Maar ze hebben een paard in gevangenschap en rijden er wel op
Omdat dat toevallig in hun straatje past mag dat wel.
Wat in hun straatje goed uitkomt is natuurlijk en vriendelijk
Dus over krom kijken gesproken....