kleding

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:33

*LOL*
voor wat hoort wat, die mentaliteit? Nagelbijten / Gniffelen
Nou het is weer fraai allemaal, maar ik bedacht me net dat dat als ik een keer als prinses door het leven wil gaan, ik mijn lange fluwelen rok aantrek, fluwelen top met lange puntmouwen erboven, schoon paard (anders gaat het effect zo verloren he) en dan lijkt het al heel wat! Cool

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:39

CherokeeChum schreef:
Rijd ze ook paard?dan wil haar tel.nr!!! wel via pb graag! Clown

telefóón???? ik doe daar niet aan, niet aan horloges ook, ze wacht maar

Afbeelding

Tong uitsteken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:43

Hc heeft een eigen toren voor dat meisje neem ik aan?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:45

Berdien schreef:
ik bedacht me net dat dat als ik een keer als prinses door het leven wil gaan, ik mijn lange fluwelen rok aantrek, fluwelen top met lange puntmouwen erboven, schoon paard (anders gaat het effect zo verloren he) en dan lijkt het al heel wat! Cool

ach, mijn Lovers hoeft ook alleen maar te zeggen welk paard en in een outfit van haar keuze op te stappen en hoewel ze dat best van twee kanten zonder hulp kan hoort galante hulp er ridderlijk bij. Is gewoon leuk om te doen toch?!
De rolverdeling is een aanpassing aan deze eeuw, want de originele verhoudingen staan in de Luttrell Psalter afgebeeld. Heer op ros met twee lieffies in zijn kleuren met zijn spullen in de hand.

HC

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:48

Citaat:
met zijn spullen in de hand
Nagelbijten / Gniffelen Nors opkijken

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:55

'......hier uw helm mijn heer Afgod '

Afbeelding

Oooooh, zoete dromen. Maar nee..... ik draag geen helm Haha!

en bovendien moet het wel een béétje discreet blijven, anders wordt de tweeling boos

Afbeelding

Schijnheilig

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:56

hahahahah *LOL* super!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:59

Ik moet er echt niet aan denken omdat aan te trekken tijdens het rijden... één briesje en mijn paard op de kletter Clown
Voor carnaval is het wel stoer Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:15

Whahahahaha HC *LOL* *LOL* *LOL*
Dat is dan wel weer jammer Visconti Clown Mag je mijn paard wel lenen hoor, die vind dat wel grappig geloof ik.

Van twee kanten opstappen HC? Ook met zulke meters stof? Twee kanten red ik ook nog wel, ook zonder hulp, maar met zo'n bult kleding om me heen.. Maar inderdaad, dáár zijn ridders voor! Pling

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:38

Berdien schreef:
Ook met zulke meters stof?

....mag ook met minder en zoek ik met plezier ridderlijk uit hoor Schijnheilig

Afbeelding

HC

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:49

*kuch*
die meters stof zijn wat afgezakt.....

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:03

Das pas echt natuurlijk paardrijden Clown Nou ja de uitdossing van het paard weer wat minder,maar wel heel mooi(dat paard) Duivel
Kunnen we deze trend niet invoeren?!? Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:06

CherokeeChum schreef:
Das pas echt natuurlijk paardrijden Clown Nou ja de uitdossing van het paard weer wat minder,maar wel heel mooi(dat paard) Duivel
Kunnen we deze trend niet invoeren?!? Haha!

Gaat leuk zijn in de winter Haha!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:09

Welnee, dat is helemaal niet leuk. Wat blijft er dan nog voor je creativiteit en fantasie over? Voor het krachtigste erotische orgaan wat we hebben, dat tussen je óren Pling

HC

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:17

@Katiavl;Maar dan zijn vast heel veeeeeel ridders die je wel weer warm willen maken Sigaar Cool
@Huertecilla;Tja, das ook wel weer zo,maar af en toe dan als het mooi weer is Ach gut

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:22

Damsel-in-this-Dress

Afbeelding

heeft vervérreweg mijn voorkeur.....

en geef ik heel ridderlijk

Afbeelding

bij.

HC

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:24

Hc heeft goede smaak!
Dat kan je echt wel zeggen Ja En gewoon die afwerking van die jurken, is wel wat beter dan wat je tegenwoordig vind.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:30

katiavl schreef:
Hc heeft goede smaak!
Dat kan je echt wel zeggen Ja En gewoon die afwerking van die jurken, is wel wat beter dan wat je tegenwoordig vind.

mijn lief is nu de maten van jurk en zichzelf aan het vergelijken. Nu ja, elk voordeel heeft zijn nadeel zeg maar.... Lijst Wow! Geld, geld!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:32

Whahahahaha ik zie me gaan, zo.. natuurlijk op m'n paard *proest* Alhoewel, met de huidige kwakkel winter is het niet eens zó koud. Maar dat schuren he.. Scheve mond

Oef, dat groene gewaad.. wauw! Lovers Wel ridderlijk van je HC, dat we ons eigen verweer krijgen. In zo'n outfit moet je het gepeupel natuurlijk van je afslaan..steken.

Haha HC, daar ga je! Maar goed, je krijgt er natuurlijk ook een boel voor terug!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:37

Huertecilla schreef:
katiavl schreef:
Hc heeft goede smaak!

mijn lief is nu de maten van jurk en zichzelf aan het vergelijken. Nu ja, elk voordeel heeft zijn nadeel zeg maar.... Lijst Wow! Geld, geld!

Hahahah, Haha! en ze verdiend het heus als je hoort hoe ze je verwend met koken enzo.

Nu goed HC mag hier eens wat jongens komen trainen in riddelijkheid. Want dat is soms wel verloren voel ik...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:44

Dat zeker, er is geen ridderlijkheid meer te vinden langs 's Neerlands wegen Scheve mond Vandaar dat de gemiddelde ruiter (natural of niet, dat laat ik in het midden) zich in zulke verhullende kleren hult, met al die ontbrekende ridderlijkheid is het voor een dame niet meer veilig/gepast om in zulke gewaden over straat te schrijden met haar edel ros. Jammer hoor Scheve mond

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:48

Dit topic wordt steeds leuker, allemaal mooie plaatjes waarvan de meeste nu op mijn pc staan ter inspiratie, morgen komt mijn nieuwe naaimachine Haha! .

Deze jas: http://www.armstreet.com/ebay/art/ishel02.jpg is helemaal geweldig Lovers (maar dan zou ik hem paars of dat mooie zwarte stofje zoals HC zijn jas maken Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 00:32

Er komen schitterende plaatjes voorbij.
Ik ben absoluut niet iemand van jurken en rokken, maar deze jurken vind ik werkelijk prachtig!

Nu nog wat appetijtelijker kledij voor de man. Duivel

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 01:55

JoviBan schreef:
Nu nog wat appetijtelijker kledij voor de man. Duivel

Kijk Berdien, Katiavl, dit van JoviBan is onaardig en volkomen onnodig of gewoon dóm. Om ridder te kunnen zijn, zijn er ook jonkvrouwes nodig en draakjes rijdt hij zijn destrier met een grote boog omheen, of hij moet Joris heten Pling
Ik heet geen Joris en maak me dus niet druk over. Ik zit in het zuiden van Spanje en kan al mijn ridderlijkheid ontplooien Haha!

Lees 'De Beloning' op mijn site. Dat werkt twéé kanten op en is nog win-win ook. Heerlijk om te ontvangen, geweldig om te kunnen géven Ja

Doei, doei

HC

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 10:52

katiavl schreef:
Heb ook wel eens bajutsu willen doen, boogschieten te paard.

Toch nog een fotootje gevonden. Een paar jaar terug en niet te paard maar toch... wel 1 van onze ruiterbogen. Zoonlief wilde graag helpen met de tjoeng maar vond het verstandig veiligheidskleding aan te trekken Haha!

Afbeelding

De strobaal linksonder is er 1 van de slalom of een 'doel' daarnaast, dat weet ik niet meer.

HC