Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boaz1 schreef:wauw ze kan snuffelen!
wat zal ze blij zijn dat ze ook lekker kan rennen met andere paarden zeg!!!
Needje schreef:Waarom verbaast t me niet dat jij de TS bent........
Mijn paard staat heerlijk op stal als het donker is. Verder komt ie elke dag in het land en wordt ie gereden. Zo leuk vind ie t nu niet op t land hpoor, aangezien er geen gras meer staat onderhand en t 1 grote blubberbende is. Ik zie m vaak zat verveeld voor zich uit kijken. O wat is t leuk om altijd buiten te zijn!!!! Op stal eet ie hooi samen met de buurman, over t tussenschot heen en scharrelt ie door z'n stal. Hij ziet er gelukkig uit en weet je, hij IS gelukkig!
Paarden die altijd buiten staan zijn echt niet standaard beter af hoor! *diepe zucht*
ShannaY schreef:pharagirlke schreef:is dit een wraak actie op het andere topic oid?
Dat verbaast niemand meer, als we kijken we de TS is
pomelo schreef:en toen hij gisteren met een stuk of 4 anderen in de bak mocht droop de vreugde er af! Ze stonden op een hoopje in het midden en liepen even naar de andere kant als ze opgejaagd werden, daarna stopten ze meteen en toen we ze eruit kwamen halen waren ze blij dat ze weer binnenmochten...
JoviBan schreef:
Het is dan niet zo dat ze graag naar binnen willen – laat staan de hele avond en nacht binnen willen blijven (want waarom gaat de staldeur dan dicht, als ze er zo graag zijn?) – maar dat ze geconditioneerd zijn op het naar binnen gaan (en eten).
gekkeils schreef:Toverbal schreef:Dan is mijn pony de gelukkigste van nederland![]()
Hij loopt 24 uur per dag op het land in een kudde van 5. Zonder ijzers, hij is zo gelukkig.
En als ik eraan kom wordt ie nog vrolijker, want als ik hem roep sjeest hij naar hek.
Omdat hij mij zo lief vind of zal het door de appel komen?![]()
Ik vind dat geneuzel over Na zo onzin.
Als je dat echt wil moet jezelf ook in een hutje op de hei gaan wonen en zonder elktra en stromend water, gezellig samen met je paard aan biologische wortels knabbelen.
Soory hoor maar dat NA is zo krom vind ik.
Mijn paard staat te huilen in de wei omdat ie ijzers heeft? Jezus zeg, wat maakt hem dat nou uit. ik denk heel veel want zonder loopt ie zo kreupel als n wiel.
Sannie1980 schreef:Als je dan echt zo'n voorstander van dat Natural bent, hou dan lekker helemaal geen paard! laat ze lekker in het wild lopen, geen bekappen, borsteltje of weet ik wat voor een gezeur DAT is pas lekker natural
Sannie1980 schreef:Als je dan echt zo'n voorstander van dat Natural bent, hou dan lekker helemaal geen paard! laat ze lekker in het wild lopen, geen bekappen, borsteltje of weet ik wat voor een gezeur DAT is pas lekker natural
Ipsilonka schreef:Ik vind dat Pablo een super leven heeft.
pomelo schreef:boaz1 schreef:wauw ze kan snuffelen!
wat zal ze blij zijn dat ze ook lekker kan rennen met andere paarden zeg!!!
het is een hij
en toen hij gisteren met een stuk of 4 anderen in de bak mocht droop de vreugde er af! Ze stonden op een hoopje in het midden en liepen even naar de andere kant als ze opgejaagd werden, daarna stopten ze meteen en toen we ze eruit kwamen halen waren ze blij dat ze weer binnenmochten...