Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna schreef:dus jij zou je paard ook wel aan mij als niet natural willen verkopen?
Shanna schreef:dus jij zou je paard ook wel aan mij als niet natural willen verkopen?
Visconti schreef:Wel zal ik ze even de hoeven van zijn moeder laten zien die een leven lang ijzers onder heeft gehad, en vertellen hoe goed hij het zonder doet.
raket schreef:Ik heb liever een doe-maar-normaal-dan-doe-je-gek-genoeg type.
Gewoon iemand die kijkt naar een paard en kijkt wat hij nodig heeft.
Die vind je in het midden denk ik en niet aan de beide uitersten.
Niezzz schreef:Ik zou mijn paard liever niet aan een nietnatural verkopen.Dat vroeg ik me vandaag af, zouden jullie je paard aan een niet-natural kunnen verkopen?
Als je ziet dat diegene er wel een klik mee heeft, maar ja het is geen natural.
Of zijn niet naturals als meteen uitgesloten van verkoop?
Zep schreef:Ik heb op dit topic gereageerd via de actieve berichten op de voorpagina, dan kijk ik echt niet op wat voor forum het staat hoor.
Citaat:Ik moet er niet aan denken dat mijn schatje opeens een bit inkrijgt,en een ruiter met sporen en zweep op haar rug heeft..
JoviBan schreef:Zep schreef:Ik heb op dit topic gereageerd via de actieve berichten op de voorpagina, dan kijk ik echt niet op wat voor forum het staat hoor.
Wellicht is het handig om dat voortaan wel te doen.![]()
Zelf kijk ik daar wel naar. Ik ga bijv. niet posten op forums zoals western, endurance, aangespannen rijden, draf- en rensport, eventing e.d.. Ik bedoel, waarom zou je je in discussies mengen in disciplines waar je niets mee hebt. En helemaal niet wanneer je weerstand tegen een bepaalde discipline hebt.
MovingCloud schreef:Grappig dat ik er hier achterkom dat ShannaY een natural is,want die reageerd hier op de vraag of een natural een paard zou verkopen aan een niet natural.
Lollig zeg.![]()
Arabesk schreef:Paarden zijn paarden. Elk paard kán zonder ijzers, dekens en biks, alleen de eigenaren vaak niet
Arabesk schreef:Ben ik niet met je eens ShannaY.
Het is niet zo dat het ene paard gebaat is bij stalarrest en de andere niet. Paarden zijn paarden. Elk paard kán zonder ijzers, dekens en biks, alleen de eigenaren vaak niet
Shanna schreef:wat een interesant topic is dit geworden zeg!
en wat ik mij nu dus afvraag; zouden jullie je paard wel aan mij willen verkopen dan?
ik ben een niet natural, maar houd mijn paarden wel op de natuurlijke manier, dat wil zeggen: geen dekens, geen stal, geen ijzers mocht het nodig zijn dan gaan er hoefschoenen onder
maar ik rijd wel met een goed passend zadel MET boom, met een neusriemloos hoofdstel MET bit (welliswaar het zachtste van het zachtste, maar een bit is een bit)
dus.. zouden jullie je paarden dan wel aan mij willen verkopen als het gewoon wel klikt natuurlijk met het paard?