Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
toverpaardje schreef:ik heb het boek ook al een tijdje in huis en lees er regelmatig een stukje uit, ik ben er nog niet echt mee aan de slag gegaan. ik ben benieuwd van degene die er al echt mee werken , gebruiken jullie een clicker of "X"?
Marigold schreef:wat ik zegmaar een klein foutje in het boek vind (en dat is alles hoor) is dat ze aanraden om plakjes wortel te geven.
terwijl overal altijd gewaarschuwd wordt voor plakjes wortel ivm kans op slokdarmverstopping.
acacia schreef:Ik ben zelf van mening dat je het boek als een soort van naslagwerk erbij moet hebben na de training van Inge zelf.
We hebben via de Shirevereniging nu 2x een clickertraining gehad en dan is alles gewoon veel duidelijker dan dat je het uit een boek probeert na te doen.
Maar dat is mijn mening .![]()
Die plakjes peen, ja daar ben ik het ook over eens. Ik maak altijd blokjes peen of blokjes mangel.
Of gewoon simpel biks.
Wendy schreef:Marigold schreef:wat ik zegmaar een klein foutje in het boek vind (en dat is alles hoor) is dat ze aanraden om plakjes wortel te geven.
terwijl overal altijd gewaarschuwd wordt voor plakjes wortel ivm kans op slokdarmverstopping.
Dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord
Marigold schreef:wat ik zegmaar een klein foutje in het boek vind (en dat is alles hoor) is dat ze aanraden om plakjes wortel te geven.
Dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord