NH Arnhem -> wie gaat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Re: NH Arnhem -> wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:02

Ik ga ook alleen hoor, nou ja, alleen, met mijn paard, en half natural bokt is er ook... Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:28

Kan er niet een mini bokt meeting van gemaakt worden? Vork Loop ik iig niet alleen rond Knipoog

palham

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:29

Kan iemand mij vertellen wanneer NH in Arnhem is. Is er een website? Lijkt me reuze interessant!

kidding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:30

Haha! Haha! ik ben er ook!!! Haha! ik ben er ook!!!ik ben er ook!!!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:30

palham

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:38

Bedankt!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:45

sronnie schreef:
Kan er niet een mini bokt meeting van gemaakt worden? Vork Loop ik iig niet alleen rond Knipoog

Vast wel... Arabesk wilde ook al zoiets

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:47

ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben en wat het programma is, maar we kunnen wel bijv. op een bepaald tijdstip even bij Callippo's standje 'meeten'

zal ze leuk vinden Haha!, wordt het ineens heeeel druk daar en da's goeie reclame Knipoog

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:25

Is goed, hebben we in ieder geval al een plaats...

Ik ben er (vanaf) tussen 9 en half 10. en verder de hele dag.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:30

Ik ben er ook (thuiswedstrijd voor Sees). Ik hoorde pas te laat van het bestaan dus alle workshops met paard waren al vol (jammer want ik had er zo te paard heen gekund) maar ik doe wel mee aan de equilibre training. Ik wilde wel aan íets mee doen en deze was nog vrij. Ik ben ook alleen trouwens hoor...is toch helemaal niet erg? Genoeg te zien dacht ik zo!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:32

@ sees: dan doe je toch mee met het grondwerkparcour?? kun je toch nog iets met je paard doen als je dat graag wilt.. (weet niet of je je daarvoor nog kunt opgeven..)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:34

eh..?Ik dacht het niet? Volgens mij was dat vol? Hmmm, misschien toch nóg maar eens kijken want ikke niet meer snap nu...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:42

het grondwerkparcour was volgens mij voor iedereen, en niet met een max. aantal deelnemers zoals bij de workshops?? het staat ook bij algemene info op de site, en niet bij de workshops!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:51

Ok thanks, dan ga ik toch nog even kijken. Ik dacht dat het grondwerkparcour gelinkt was aan andere workshops waar je sowieso je paard voor nodig had.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:14

Arabesk schreef:
ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben en wat het programma is, maar we kunnen wel bijv. op een bepaald tijdstip even bij Callippo's standje 'meeten'

zal ze leuk vinden Haha!, wordt het ineens heeeel druk daar en da's goeie reclame Knipoog

Het was daar vorig jaar altijd al druk...

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:12

Arabesk schreef:

Ohja, geweldig plan, heb ik helemaal geen uitzicht meer Haha!

Neehoor, jullie zijn van harte welkom. Ik sta als het goed is in de binnenbak (een deel van de stands staat in een aparte tent)

Heb dit jaar maar een 3x zo grote stand genomen, want vorig jaar had ik een halfje en stond iedereen zich zo te verdringen dat mn buurvrouw geen aandacht meer kreeg, best wel sneu...

Het programma staat ook op www.nharnhem.nl

Denk trouwens niet dat je je nu nog kunt inschrijven voor grondwerk parcours, aangezien ze alle paddock e.d. al ingepland hebben.

Caroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:44

Ik ga ook! Haha!

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:43

Zozo.. wordt druk zeg.. gezellige boel! Haha!
Heb al.. eh 1, 2, misschien 3 mensen gestrikt die ook gaan Knipoog
Heb er erg veel zin in, ook al doe ik dit jaar nergens aan mee.., maar nu kan ik me vast orienteren waar ik volgend jaar aan mee wil doen.
Zijn er ook mensen die met manegepaarden meedoen? Is ook wel leuk om te weten, aangezien ik alle paardjes ken Haha!
Is inderdaad ook wel leuk om elkaar te ontmoeten, anders kom je na afloop thuis van.., heb ik jou nou gezien? en jou,.. en jou? Haha! hihi
Haha, spreek gewoon iedereen aan met 'kom je van bokt' ? Niet? nhforum dan? Tong uitsteken

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:08

Ik doe met een manegepaard mee in ieder geval Lachen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:14

sronnie schreef:

Gewoon een boktlogo en een nh-forum logo opspelden met je forumnaam eronder Vork Haha!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:07

Jasmijntjuh, aangezien jij de paarden daar kent: zijn ze een beetje leuk? Ik ben erg benieuwd welke ik krijg, want ik ben toch de hele dag met dat paardje bezig Lachen
En is het zoiezo al een NH-manege/stal? Dus dat de paarden het allemaal al gewend zijn, en ze makkelijk het grondwerkparcours kunnen doen? Tong uitsteken
Ik ben namelijk nog redelijk beginnend met NH, en mijn 'eigen' paardje kan ik nu 'squeezen' over een sprongetje heen, maar of dat met een vreemd paard lukt die niet eens weet wat ik bedoel, denk ik niet haha Knipoog

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:03

@Myukii: De paarden zijn over het algemeen allemaal geweldig (en dat zeg ik niet omdat het mijn manege is), afhankelijk van wat je smaak is natuurlijk. Ik heb er in ieder geval geen enkel paard bij dat ik absoluut niet leuk o.i.d. vind. Als ik je dan toevallig zie kan ik je ook nog wel wat over je paardje vertellen Knipoog
De stal zelf is gewoon een manege, maar er worden erg veel cursussen en workshops gegeven. Dingen als een grondwerkparcours kunnen ze voor zover ik weet makkelijk... de een natuurlijk iets gemakkelijker dan de andere. De meeste paarden zijn ook wel wat gewend, lopen mee in trompetterkorps, politiepaardentraining en de rest van die cursussen. Haha, komt allemaal wel goed denk ik zo Knipoog

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:04

Liedje schreef:
sronnie schreef:

Gewoon een boktlogo en een nh-forum logo opspelden met je forumnaam eronder Vork Haha!

haha.. cooool Haha! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:30

Wie gaat er vanuit het noorden? Ik zou graag willen carpoolen.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:51

ik ga vanuit beilen maar ik rijdt ook al met anderen mee.