Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
evita_ schreef:Leuk joh, jonge mensen die met NH bezig zijn! Dat zie je hier helemaal niet. Zijn allemaal verwende kinderen met sporen, bitten en zwepen....en oja, ook nog een hele dure pony onder een paar dekens.
evita_ schreef:Leuk joh, jonge mensen die met NH bezig zijn! Dat zie je hier helemaal niet. Zijn allemaal verwende kinderen met sporen, bitten en zwepen....en oja, ook nog een hele dure pony onder een paar dekens.
roossie22 schreef:nu ben ik begonnen met het hoofdstel wat ik erbij kreeg, met utrechtse stang. op zoek gegaan naar een leren bitloos hoofdstel,maar kreeg meerdere keren te horen 'zo'n knol mot een stang in de bek douw'n, da ken nie zonder stang'(oftewel nergens te krijgen)
Citaat:Als het goed is kan je een bitloos hoofdstel in maat MEGA bestellen bij Pmarena of hem laten maken bij Goedhard in welke kleur je maar wilt
Lenneke_ schreef:Bij Goedhard kun je alles op maat laten maken
pony25 schreef:Lenneke_ schreef:Bij Goedhard kun je alles op maat laten maken
idd ze hebben dat spul op de rol en kunnen het dus op maat afsnijden
roossie22 schreef:ik heb ff zitten kijken op de site, maar ik kan helemaal geen maten terug vinden... ook maar 1 soort bitloos hoofdstel, de rest zijn endurancehoofdstellen met bit
pony25 schreef:[Je kunt echt alle mogelijke kleuren en maten bestellen en verschillende combi´s van halster, bitloos en met bithangers samenstellen naar eigen wens
[/quote]
roossie22 schreef:oke thnx.... dus het is gewoon een kwestie van mailen en je wensen kenbaar maken:)
ennuh... ff heeeeel op z'n hollandswat gaat dat kosten ongeveer ... een bitloos hoofdstel, maatje reus in een leuk knalkleurtje
Shyla25 schreef:
Lenneke_ schreef:Ik heb die ook
Miirthe schreef:En ik meld me ook maar even:
Met deze dame is het de bedoeling boomloos, ijzerloos en zeer waarschijnlijk bitloos door het leven te gaan