Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurf schreef:Anth is incognito-dresuurprikker![]()
![]()
Met mijn boomloze zadel (tja, natural) kan ik met alle broeken rijden, vroegah (toen je kat nog met een ur schreef) kon ik alleen rijden in rijbroeken met leren konten en hoge leren laarzen waar je niet in en uit kon komen zonder hulpmiddelen, maar die tijd ligt ver achter me....
Kinke schreef:Signalement van een "dressuurprikker" : Glimmend glad paard gekleed in setje, uiteraard met beenbescherming. Baasje bijpassend bij setje, dus...getailleerd ankyjasje, anky bandplooirijbroek, glimmende leren rijlaarzen, lichte make-up en kapsel wat zelfs onder een cap nog onberispelijk zit
Hihihihi, soms is het wel leuk om aan vooroordelen te doen (of er dom over te l.llen)
Anouar15 schreef:Anouar wil niet eens in de berm lopen. Als ik hem erin stuur gaat hij er zo snel mogelijk weer uit
Ludora schreef:
Hoezo vooroordeel.....
Ik snap dat dit natuurlijk 2 uiterste zijn, maar als er door 2 'groepen', die eigenlijk beide niets anders doen als houden van paarden, zo naar elkaar gekeken wordt is er dus echt géén respect te vinden....
Kinke schreef:Ludora schreef:
Hoezo vooroordeel.....
Ik snap dat dit natuurlijk 2 uiterste zijn, maar als er door 2 'groepen', die eigenlijk beide niets anders doen als houden van paarden, zo naar elkaar gekeken wordt is er dus echt géén respect te vinden....
Ludora,
als je goed had gelezen had je gezien dat het maar een grapje was. Persoonlijk maakt het mij geen fluit uit wat voor kleding iemand draagt (zolang ik mn ouwe zooi mag dragen
Ludora schreef:Kinke schreef:Signalement van een "dressuurprikker" : Glimmend glad paard gekleed in setje, uiteraard met beenbescherming. Baasje bijpassend bij setje, dus...getailleerd ankyjasje, anky bandplooirijbroek, glimmende leren rijlaarzen, lichte make-up en kapsel wat zelfs onder een cap nog onberispelijk zit
Hihihihi, soms is het wel leuk om aan vooroordelen te doen (of er dom over te l.llen)
Hoezo vooroordeel.....
Arabesk schreef:ik zie een streepje op een paard zitten!
Bitterbal schreef:Hebben jullie hier ook last van? en hoe proberen jullie die mensen op een rustige manier uit te leggen dat dat niet altijd hoeft?