Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nienke07 schreef:...Ik ben (ook) geen fan van 'hoog' eten...maar in de uitloop kan ik geen bergjes hooi neerleggen... dan heeft iedereen op het erf eten... behalve Bruut en Vedette!!
nienke07 schreef:@ T@nj@: Als de stal met uitloop een echte uitloopstal wordt, is dit zeker een optie! Vooralsnog zal het zo zijn, dat de boer ze 's ochtends eruit gooit in de uitloop en eind van de middag weer binnenhaalt... dan kunnen ze er dus niet bij als het binnen ligt...
nienke07 schreef:Even een vraag:
Ik meen ooit ergens iets gelezen te hebben over een soort lang, langwerpig hooinet. Iets in het kader van de discussie : "Hoe voer je hooi...in ruif of op de grond..." ... Ik meen toen dat iemand iets postte over een hooinet wat tussen de wanden van de stal hing, of tussen palen oid!
Bruut en Vedette hebben straks samen een stal met uitloop en nou leek het mij zo handig als ze onbeperkt toegang toe ruwvoer hebben...
Nou kan het zijn, dat het met Vedette handiger is om twee hooinetten in de uitloop te hangen (Ver uit elkaar) ... maar ik ben toch ook wel erg nieuwsgierig naar dat grote ding... Wie O Wie heeft enig idee wat ik bedoel???? Hoe werkt zo'n ding en wat zijn de (gebruikers) ervaringen???
T@nj@ schreef:Cookies, zo iets bedoel ik dus ook, werkt perfect!