Mac schreef:Flirtatious Grace.
Gefeliciteerd. Wat een lekker ding om te zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Flirtatious Grace.
Buitenzinnig schreef:Heeeee dames...de Griek zegt dat zijn volgende stap blote voeten zijn...of hij bij jullie om advies kan aankloppen en of je zijn site leuk vond![]()
![]()
![]()
http://www.horseman.gr/
Nu MOET ik weg...tot VEEL later...doei
nienke07 schreef:Antheman schreef:Op de foto zie je goed dat het 2 lusjes zijn. Heb je mooi gedaan!
Ik zou zelf nog iets met ringetjes willen knutselen.
Nog simpeler...ipv twee lusjes twee ringetjes, één ringetje daarboven...klaar is klara...scheelt twee knopen, dus nog minder werk!
![]()
Even ringetjes scoren...heb nog touw...maak ik die ook nog ff!!!
nienke07 schreef:Engels en grieks...aan zijn site te zien...
In het Grieks dan maar hè?!
Antheman schreef:Gaaf!! Een "gewone" of die nieuwerwetse met ringetjes?? En wat voor kleur?
Kinke schreef:Antheman schreef:Gaaf!! Een "gewone" of die nieuwerwetse met ringetjes?? En wat voor kleur?
een nieuwerwetse met ringetjes (was de enige met duidelijk foto's![]()
Vriendlief was op jacht gegaan naar touw en ringen, hij kon alleen wit touw vindenAch, gelukkig blijft zoiets niet erg lang wit
Antheman schreef:
Klopt! Daan Simoons heeft hem voor me gemaakt, die werkte toen bij Emiel.
Is nu voor zichzelf begonnen.
Kinke schreef:Antheman schreef:
Klopt! Daan Simoons heeft hem voor me gemaakt, die werkte toen bij Emiel.
Is nu voor zichzelf begonnen.
Huh? werkt ie niet meer voor Emiel, vorig jaar september nog een cursus bij hem gedaan, toen was Daan de instructeur.
Antheman schreef:
Paarse graag
Sugarmiss schreef:Ik ben nooit zo'n vlekken liefhebber, maar dit vind ik een hele mooie
Mac schreef:Ja, Gracie is echt een cadeautje. Ook letterlijk... Pepsi was nl. drachtig toen we haar kochten
.
De bevalling is supersoepel verlopen. Toen Colin op de monitor zag dat de vruchtblaas eruit stak, is Gracie 10 minuten later geboren. Na 2 minuten rende ze door de stal, de nageboorte was er heel snel af en de kleine heeft het eerste uur vijf (!!) keer gepoept. Eén keer stond ze zo hard te drukken dat haar achterwerk helemaal omhoog kwam en ze voorover kukelde met haar hoofd tegen de deur ... blonThe
. Drinken had ze nog niet zo snel door. Dat heeft een paar uur geduurd. Maar verder is het heel soepel geweest allemaal. Ik hoop dat Lee zich er ook zo doorheen slaat!
Hier de reden waarom we haar Grace hebben genoemd:
En ja, ik heb al twee flessen shampoo gehad als kraamcadeautje![]()
!!
Ze kon op dag 1 al waanzinnig mooi, soepel en gecoordineerd lopen!
Antheman schreef:
Ligt het heel misschien in de mogelijkheden om ons van een plaatje te voorzien?
Antheman schreef:Ik zou hier toch geen gewone sleutelringen voor gebruiken, of jullie moeten wel hele lieve paarden hebben.Met ringetjes dan????
gouda schreef:
je onderschrift ant![]()
Ik duim ook nog steeds mee
Sugarmiss schreef:Antheman schreef:Ik zou hier toch geen gewone sleutelringen voor gebruiken, of jullie moeten wel hele lieve paarden hebben.Met ringetjes dan????
Die van mij heeft gewone gelaste ringen, die kunnen dus niet 'open'rekken.
Antheman schreef:gouda schreef:
je onderschrift ant![]()
Ik duim ook nog steeds mee
Mac schreef:Hier de reden waarom we haar Grace hebben genoemd:
Ze kon op dag 1 al waanzinnig mooi, soepel en gecoordineerd lopen!
Citaat:Toch wel het mooiste wat er is ... een veulentje te zien opgroeien.
Antheman schreef:Eh, wat voor ringetjes heb je Nien?