Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sabinee__ schreef:Wat ook echt helpt (bij meerdere paarden gezien) is zingen als je zelf onrustig of angstig wordt.
Vooral altijd is kortjakje ziek, want daarbij word je ademhaling ook stabiel(er).
listiglistje schreef:Meld mij, een echte RBEhieprdepieperkierewietadhdboevebeest....
Zit sowieso een ellenlange Chinese handleiding in een vreemd dialect bij![]()
maar owwhhh wat is ie leuk en uitdagend!
_sharonnn schreef:Hindernissen waren bij de mijne prima, maar de wereld was te klein als er een losse balk lag.. Slootjes en boomstammen waren dan wel weer mooi
Sunneva schreef:Hindernissen gaan bij de mijne of struikelend omdat ie niet aan het opletten was. Of Sjoefff we zijn er al weer overheen haha. Hij springt er heel ruim overheen want balken bijten, en zo snel mogelijk.
Hoe zit het met doorgangen bij die van jullie? Vooral als er stroom op staat kan hij er niet snel genoeg doorheen.
miezelke schreef:Hier ook een die direct in vluchtmodus schiet bij enge dingen. Dan geef ik daar ook wel in mee, dat werkt beter dan dat ik hem probeer achteruit te doen gaan of te liggen trekken en inhouden (spreek nu over aan de hand wandelen, op straat of zo). Als hij begint te dribbelen of versneld van spanning, laat ik hem een klein voltetje maken rond mij, dan kan hij die spanning beter afgevloeid krijgen. Wil ik hem tegenhouden, kropt hij dat precies op en wordt het nog erger.