Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anhighwood schreef:Noord Zuid
Rina - Duitsland Noord Cissy - vlakbij Vianen
Carlijn - Twello Peggy - Oud-Turnhout, België
Schumiegirl ( grethe) - putten Helga - Laakdal, België
Loes- omgeving Doetinchem LeenC - Aarschot, België
Ania-Radna (ovb datum) deCent - Breda
Amber - Tilburg
fencesitters:
Pleiada - Zwartsluis Overijssel Tristan - Barendrecht
An Hoogeboom - Amersfoort
(eventueel met een 2 jarige onbeleerde gup!)
Jasmijn en Johannes - Drachten
Sadie - Noordoostpolde
Michelle velenga-drente
Citaat:Noord:
Rina - Duitsland Noord
Carlijn - Twello
Schumiegirl ( grethe) - putten
Loes- omgeving Doetinchem
fence sitters
Pleiada - Zwartsluis Overijssel
Michelle Vellenga- drente
Troi - prov groningen
Sadie - Noordoostpolder
Zuid:
Cissy - vlakbij Vianen
Peggy - Oud-Turnhout, België
Helga - Laakdal, België
LeenC - Aarschot, België
Amber - Tilburg
fence sitters
Tristan - Barendrecht
anhighwood schreef:oh top rina
maar de fence sitters zitten er nog niet bij
Noord:
Rina - Duitsland Noord
Carlijn - Twello
Schumiegirl ( grethe) - putten
Loes- omgeving Doetinchem
fence sitters
Pleiada - Zwartsluis Overijssel
Michelle Vellenga- drente (euh, nee, Friesland. iets hoger)
Zuid:
Cissy - vlakbij Vianen
Peggy - Oud-Turnhout, België
Helga - Laakdal, België
LeenC - Aarschot, België
Amber - Tilburg
fence sitters
Tristan - Barendrecht
rina schreef:Ik zie een nachtbrakernet als ik
![]()
![]()
Maak me niet bang met een duracell konijnHelemaal in de winter is mijn energielevel 0,01
![]()
Grinnik en om even verder te pesten2 roundpenns zijn hier makkelijk te realiseren
![]()
Ik heb maar 1 verwachting bij die clinic, en ook maar 1 probleem, mijn eigen angst. Mijn paarden hebben geen problemen maar ikke. En die angst komt op de meest vreemde tijden bovendrijven.
ElCid schreef:Ik zet mezelf erbij, maar laat uiteindelijke deelname afhangen van de manier waarop er les wordt gegeven ( prive/ groep en dan ook weer afhankelijk van de groepsgrote, etc. en de uiteindelijke kosten. Grondwerk heb ik geen behoefte aan.
LeenC schreef:ElCid schreef:Ik zet mezelf erbij, maar laat uiteindelijke deelname afhangen van de manier waarop er les wordt gegeven ( prive/ groep en dan ook weer afhankelijk van de groepsgrote, etc. en de uiteindelijke kosten. Grondwerk heb ik geen behoefte aan.
ElCid: En op welke manier wil je dan 'les' krijgen? Groepsgrootte is gekend: Warwick gaat nooit boven een stuk of twaalf ruiters als uiterste maximum. Over het 'concept' is elders in dit topic al meer geschreven.
Ivm grondwerk: tenzij je hiermee bedoelt dat je al een crack bent in alle Warwick Schiller grondwerk, ga je er toch echt niet aan ontsnappen, vrees ik. De grondwerkoefeningen zijn net de basis van zijn hele methode... Bij eender welk probleem is Warwick's eerste vraag: "En hoe is het grondwerk?" Als de clinic twee dagen duurt, is het ook niet de bedoeling dat ruiters maar 1 dag uitkiezen en voor de andere passen. Bekijk het dan als een 'pakket'.
ElCid schreef:Ik ben geïnteresseerd in privéles of les in kleine groepen, max. 4 ruiters. Ik heb, zoals gezegd, geen behoefte aan grondwerk, ook niet van hem. Als het niet zonder kan dan haak ik af. Ik heb in het verleden wel les gehad in kleine groepen van 4 a 5 man van Jean Claude Dysli en dat vond ik groot zat, anders wordt het in mijn ogen een beetje massa draaien. Misschien niet, maar dan is zijn manier van werken dus niet mijn "ding" en kan ik weer van het lijstje af.