Wat leuk dat je zo met hem rijdt! Stuur je gewoon met je benen?
loversyl
Geplaatst: 07-11-11 18:06
floor191196 schreef:
Wat leuk dat je zo met hem rijdt! Stuur je gewoon met je benen?
Zal wel aan mij liggen maar sturen doe je altijd met je lichaam toch? Ik vind het wel tof om te zien:) Lijkt me echt niet leuk om mee te maken, wel een hele sterke band door gekregen of niet?
floor191196
Geplaatst: 07-11-11 18:37
Ik vraag het omdat ik haar echt helemaal niks zie doen (heel mooi trouwens). Ik kende namenlijk ook een man die met de allerkleinste beweging of gedachte al zijn paard kon sturen, misschien dat zij hem ook zo stuurt.
B_r_e_n
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-11 18:40
als het goed is stuur je inderdaad normaal ook met je benen, maar mensen kunnen dan nog altijd makkelijk smokkelen met het hoofdstel.
ik rij dus (of doe een poging) met alleen mijn lijf, maar gebruik de halsring erbij ter verduidelijking, meestal is de lichte aanraking al voldoende.
en soms lijkt het inderdaad of mijn gedachten al genoeg zijn, maar ik denk dat ik dan onbewust toch met mijn lijf stuur (gaat misschien automatisch ofzo)
ik denk dat de band wel sterker is geworden, of in ieder geval het vertrouwen.
Super gaaf, als je zo door gaat hoef je alles misschien alleen nog maar te denken!
B_r_e_n
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-11 19:15
dat zou wel gaaf zijn ja! maar die uitdaging is nu nog groter want ze is sinds kort aan 1 oog blind geworden, heb sindsdien nog maar 1x met halsring gereden en dat ging nog niet zo lekker, maar dat komt vast goed
Laatst bijgewerkt door B_r_e_n op 07-11-11 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt