Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grietje14 schreef:Cassidy@ Das waar, ik bedoel er eigenlijk mee dat je kijkt naar wat door jou komt, en wat door je paard.
grietje14 schreef:Ik heb vandaag al even naar de site gekeken, en heb er ook wat aan veranderd. Enorm veel fouten kon ik niet vinden, maar dat valt mij niet meteen op als ik dat allemaal nog niet geleerd heb. Ik heb gewoon de tips van vjestagirl gevolgd.
grietje14 schreef:Cissy@ Wat begrijp jij er niet aan dan? En als je mijn uitleg niet snapt, vertel jij dan eens hoe jij het uit zou leggen.
grietje14 schreef:Ja, das waar. En doordat wat jij verkeerd doet, doet het paard zo tegen jou. Kijk van zulk soort dingen word je je dan bij mijn methode ook bewust. Maar ik weet niet alles heel erg precies enzo, ik ontwikkel ook nog altijd verder, en kom meer te weten.
grietje14 schreef:Nee oke, maar hoe was dat dan bij jou, kon jij het eerst dan ook niet zo goed uitleggen toen je jong was?
Want ik vraag me dan af, ligt het of aan men leeftijd, of aan iets anders, want ik heb me echt wel op de goede manier ontwikkelt.