Klaus Ferdinand Hempfling cursuservaring?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 22:31

arabs schreef:
Hey Rutger,
ondertussn ben ik in zijn laatste boek volop aan het lezen, daar spreekt hij trouwens ook over veiligheid e.d. KFH werkt eigenlijk met energie, en ik heb aan de hand van de dingen die hij schrijft al heel wat kunnen bereiken met mijn merrie. En eigenlijk ja voornamelijk door aan mezelf te werken...
Ik heb me dan ook ingeschreven voor een kleine cursus, ik ben benieuwd!
Ik was eerst wat aan het twijfelen omdat het wel wat geld kost, maar die drie dagen vallen wel mee qua prijs en het is voor mij de ideale kans om eens te gaan voelen! :) De aversie die zijn manier van werken bij sommige mensen oproept is voor mij een extra motivatie om zelf eens te checken hoe dat nu eigenlijk zit, omdat het mij juist wel aanspreekt. Het lijkt me ook gewoon fijn om eens te kijken hoe hij het aanpakt, dat zal me zeker verder op weg helpen...
Bedankt voor je post! groetjes

Zeg wanneer ga je heen?

Ik had vorige week een boek te lezen gekregen van mn oom 'de boodschap van paarden'.
Daarna heb ik mn oude boek (1995) Natuurlijk paardrijden weer opgezocht. Nu ben ik dat weer
opnieuw aan t bestuderen. Ontzettend interessant. Misschien dat ik mezelf tot mn jonge paard
kan wenden.
Ben van plan op zijn nieuwe boek ook te kopen, maar ik weet niet of dat hetzelfde is.
Iemand die weet wat t de inhoud daarvan is?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 23:22

MargrietJonk schreef:
Ben van plan op zijn nieuwe boek ook te kopen, maar ik weet niet of dat hetzelfde is.
Iemand die weet wat t de inhoud daarvan is?

Misschien vind je hier de info die je zoekt?
[NH] Het paard zoekt mij

MargrietJonk

Re: Klaus Ferdinand Hempfling cursuservaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:57

Cassidy bedankt!

arabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 21:45

in juni ga ik...
kijk maar eens op de website als je zin hebt... http://www.hempfling.com/
groetjes!
ps: inderdaad het is het boek "Het paard zoekt mij"...

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:53

Ja daar had ik al wat op rond gekeken. Ik was benieuwd wanneer je zou naar de cursus zou gaan. Wil je me laten weten hoe je ervaringen zijn geweest? Veel leerplezier alvast toegewenst!

arabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 18:03

zal ik zeker doen! groetjes!

Frie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 09:07

pfff...tot gisteren was ik nog onder de indruk van meneer hempfling, maar dat beeld is nu behoorlijk veranderd en denk ik: wat een oplichterij eigenlijk. :(

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 10:33

Hoezo? ben je naar cursus geweest? OF heb je een clinic gehad?

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 16:31

Ik ben wel benieuwd idd.

Frie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:29

@MargrietJonk: nee ben niet naar een clinic ofzo geweest, maar wat ik in het begin van t topic heb gelezen heeft mijn mening veranderd en de ervaringen van een aantal mensen. Natuurlijk ervaart iedereen het anders, maar het is toch een kleine teleurstelling om zo'n dingen te lezen.

arabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 09:47

ik ben net terug van de cursus en vond het super!
je kiest er zelf voor hoe je de dingen wil aanpakken, maar als je interesse hebt in zijn manier dan is het echt een aanrader. voor de rest denk ik dat je best zelf eens gaat ervaren als je interesse hebt, want dat is de enige manier om er een goed beeld over te vormen...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:40

arabs schreef:
ik ben net terug van de cursus en vond het super!
je kiest er zelf voor hoe je de dingen wil aanpakken, maar als je interesse hebt in zijn manier dan is het echt een aanrader. voor de rest denk ik dat je best zelf eens gaat ervaren als je interesse hebt, want dat is de enige manier om er een goed beeld over te vormen...

Nee hoor, ook door lezen etc kun je prima een goed beeld over iets vormen. Daarvoor hoef je echt geen paar 100 euro neer te leggen voor een cursus/clinic.

arabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 13:54

dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat je best niet gaat als je op voorhand al geen interesse hebt in zijn aanpak door te lezen :)
en om je daarna, als je daar zin in hebt, een goed beeld te vormen of je het dan wel of niet nog interessanter vind kan je dat best zelf ervaren ipv uit te gaan wat andere mensen zeggen of denken
zo is dat met alles in het leven nietwaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:08

Ik was altijd een beetje allergisch voor heel veel dingen van KFH (geloof overigens wel dat hijzelf veel met paarden kan), maar zijn nieuwe boek vind ik best heel aardig. Vooral het algemene eerste stuk vond ik best leuk om een soodr te lezen en at meer bewustzijn in de maatschappij zou geen kwaad kunnen. De letterlijke stukken over rijden vond ik minder, maar al vele malen beter dan zijn vorige boeken.