arabs schreef:Hey Rutger,
ondertussn ben ik in zijn laatste boek volop aan het lezen, daar spreekt hij trouwens ook over veiligheid e.d. KFH werkt eigenlijk met energie, en ik heb aan de hand van de dingen die hij schrijft al heel wat kunnen bereiken met mijn merrie. En eigenlijk ja voornamelijk door aan mezelf te werken...
Ik heb me dan ook ingeschreven voor een kleine cursus, ik ben benieuwd!
Ik was eerst wat aan het twijfelen omdat het wel wat geld kost, maar die drie dagen vallen wel mee qua prijs en het is voor mij de ideale kans om eens te gaan voelen!De aversie die zijn manier van werken bij sommige mensen oproept is voor mij een extra motivatie om zelf eens te checken hoe dat nu eigenlijk zit, omdat het mij juist wel aanspreekt. Het lijkt me ook gewoon fijn om eens te kijken hoe hij het aanpakt, dat zal me zeker verder op weg helpen...
Bedankt voor je post! groetjes
Zeg wanneer ga je heen?
Ik had vorige week een boek te lezen gekregen van mn oom 'de boodschap van paarden'.
Daarna heb ik mn oude boek (1995) Natuurlijk paardrijden weer opgezocht. Nu ben ik dat weer
opnieuw aan t bestuderen. Ontzettend interessant. Misschien dat ik mezelf tot mn jonge paard
kan wenden.
Ben van plan op zijn nieuwe boek ook te kopen, maar ik weet niet of dat hetzelfde is.
Iemand die weet wat t de inhoud daarvan is?