Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.... gehad zeg maar want wat moest mijn prinses op de erwt wennen
!!!.En nu is er geen fanatieker buitenkampeerder te vinden dan mijn mutsie....

.

liljebo schreef:Thanx.. Laura... die emmer die ik heb is hier een kant en klaar standaardemmer, helemaal afgestemd op paarden en wat ze hier nodig hebben. De inhoud is hard als steen. Vergelijkbaar met een mineralenblok, denk ik. Normaal gesproken kun je zoiets dus gewoon in de wei zetten, ongeacht hoeveel paarden er staan. Ze likken eraan naar behoefte en het is voor elk paardje goed. Hier staat in elke wei zo'n ding. Ook bij koeien, maar die hebben dan weer een aangepaste versie.
Indy leuk paard en brechje vaak verhuisd. (had ik ook in nl)
... maar waar ik nu sta zullen ze me weg moeten knuppelen
!! Ik sta nu vlakbij Belgie overigens, tegen de Ruchpense bossen. heeeeeerlijke omgeving! Waar in de buurt in Belgie stond jij?

Arabesk schreef:@ ikenindi, je hebt een gevlekte 'puntneus'. Alle dravers zijn puntneuzen

Kan dus zijn dat ik soms iets "logisch" nog na moet vragen... Sorry, blonT he?
Daan_Ordeal schreef:Vandaag is Ordeal 150 dagen drachtig
Joviban dankje
Is inderdaad een schattige kat, eentje met een hersenafwijking... bij ons geboren en blijft bij ons! Lijkt wat autistisch en zn fijne motoriek is niet zo best... verdwaald letterlijk in onze eigen tuin en in paniek gaat hij als een malloot rondjes rennen en houd daar niet mee op... Maar afgezien van dat is hij heel blij een gelukkig, vooral als zn mama en zusje in de buurt zijn (echte drie-eenheid dat, heerlijk om te zien)
Wel schattig!
(geinsemineerd moet ik zeggen)