Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
-moment). Maar het is niet zo dat hij naar me toe komt om te nijpen. De eerste keer dat hij het deed was toen ik hem naar de wei aan het brengen was, toen stak ie achter me z'n neus naar m'n schouder en toen voelde ik zeg maar z'n tanden tegen m'n schouder (dus weeral geen bijt, maar idd meer 'nijpen'). Gisteren deed hij het wel in de wei maar toen stond ie al bij me toen hij het deed. Blokken is dan dus nogal moeilijk.

Citaat:Ik wil je best een keer irl wat tips en adviezen komen geven hoor!

overigens zit ik er nu wel op te wachten want z'n stukkie weiland begint er nogal vies uit te zien. Ik ga het morgen maar eens schoonmaken
ik ken nog maar een paar aspecten van gedrag van paarden, maar ik vind het super interessant. Bij m'n vorige verzorgpony kon ik echt lang naar d'r kijken om te kijken hoe ze zich gedroeg, zowel alleenstaand als in haar kleine kuddetje.
Vind het ook super dat hij als 2jarige al zoveel geduld kan opbrengen, moet uitkijken dat ik niet teveel ga doen!