Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik rijd eigenlijk bijna altijd buiten en ik sta er van te kijken hoe veel mensen me aanhouden om even wat over mijn hoofdstel te vragen.
). Dat zijn zowel mensen die wel openstaan voor iets anders (bitloos) als mensen die het maar achterlijk vinden en er niks over willen horen (dan is het ook geen vraag, maar een statement). Die laatste vertel ik gewoon dat het mijn keuze is en dat ik me daar niet voor hoef te verantwoorden. Als ik maar weet wat ik doe en waarom 
Zeeuwtje68 schreef:Volgens mij zien ze het niet eens als ik er mee buiten rijd!
Voor mij niks anders meer. Het gaat fantastisch zo bitloos!
Had er jaren eerder mee moeten beginnen!
Hebben jullie daar nooit last van?
Daan_Ordeal schreef:Bedankt voor de reacties! Red Passion, ik bedoel inderdaad niet dat mensen die buitenrijden dan ook niet serieus er mee bezig zijn. Staat er misschien niet zo duidelijk.
Maar ik heb vaak het idee dat er gedacht wordt dat ik niet serieus bezig ben omdat ik geen wedstrijden (meer) rijd, en daarom wilde ik het maar even benadrukken 
Hier in de buurt spreek ik echter wel mensen die open staan voor hoe ik dingen doe en er graag iets over willen horen. RedPassion schreef:Daan_Ordeal schreef:Bedankt voor de reacties! Red Passion, ik bedoel inderdaad niet dat mensen die buitenrijden dan ook niet serieus er mee bezig zijn. Staat er misschien niet zo duidelijk.
Dacht ik welMaar ik heb vaak het idee dat er gedacht wordt dat ik niet serieus bezig ben omdat ik geen wedstrijden (meer) rijd, en daarom wilde ik het maar even benadrukken
Ik vind het gewoon jammer als mensen van die vooroordelen hebben... 
Ben er eigenlijk nog nooit op aangesproken maar zie veel mensen wel fluisteren e.d.
)
zo werkt dat.
)
had 200 punten
' woooow, wat loopt die pony goed!' ' had ik nooit verwacht van die boscross pony' e.d.
Arabesk schreef:Als je valt mét bit, heb je pech, als je valt, bitloos, kwam het omdat je zonder bit reedzo werkt dat.
Mijn hoofdstel lijkt heel erg op een gewoon hoofdstel, dus mensen zien het vaak niet eens.

) en ineens ''hey, hij heeft geen bit in!!''
en die ander wil het niet) geprobeerd. En...ook allemaal enthousiast. 
, terwijl ze eigenlijk los in de wei of aan de hand alleen maar zweinenpas liet zien, dus voor mij geen bit meer. het gaat zonder ook super