Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cowgirl schreef:Overigens snap ik nog steeds niet dat naturals(en noem me geen natural want in die groep pas ik niet..ben te nuchter) het natural associeren met boomloos. Ga je eerst maar eens goed verdiepen in met boom en zonder boom.

).

JoviBan schreef:Cowgirl schreef:Overigens snap ik nog steeds niet dat naturals(en noem me geen natural want in die groep pas ik niet..ben te nuchter) het natural associeren met boomloos. Ga je eerst maar eens goed verdiepen in met boom en zonder boom.
Het zijn niet zozeer "de naturals" die boomloos associeren met "natural"; het zijn juist de "niet-naturals" dit dit doen.

Cowgirl schreef:Misschien moeten de Moderaters zich ook eens gaan verdiepen in boomloos en niet boomloos en met bit en zonder bit..
Huertecilla schreef:Is dat zo?
Hier op Bokt komt een vraag over boomloos of bitloos niet bij optomingen maar wordt gelijk verplaatst naar NA.
Het overgrote deel van de topics op NA gaat over bitloos en boomloos.
Dit terwijl beiden daar NIETS mee van doen hebben.
hc
, lekker duidelijk he?JoviBan schreef:Ik heb al een paar keer aangegeven dat die topics onder harnachement oid thuishoren.
) ringdresuur te rijden.