Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Visconti schreef:"vroeger" zette ik mijn paard nog wel eens bij met gewoon een halster, met bont op de neus zodat het niet ging schuren. Tegenwoordig zich ik er het nu niet meer van in dus doe ik het ook niet meer. Maar opzich wou het prima met een halster..
cindysponys schreef:Waarom wil je bitloos bijzetten? Dus waarom wil je er geen bit in, en waarom wil je wel bijzetten?
Tinkerloos schreef:Wel grappig dat je bij Naturals vraagt hoe je je paard het beste kan bijzetten voor in de trainingmolen.
CCCCorine schreef:Tja, nu je het zo zegt had ik misschien ook wel kunnen weten dat naturals bijzetten en een trainingsmolen niet als natuurlijk zien. Aan de andere kant is veel beweging wel weer heel natuurlijk en gezond. Voor bitloze optomingen dacht ik hier wel weer helemaal goed te zitten, want die worden volgens mij juist wel weer veel door naturals gebruikt.
Citaat:Niet iedereen hoeftnatural te zijn,laat iedereen in zijn waarde astjeblieft
CCCCorine schreef:Van dat uurtje zal hij een half uur bijgezet lopen (10 min draf - 10 min stap - 10 min draf). Daarvoor en erna is in- en uitstappen, dat mag ie ook wel los.