Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Voor mij zitten er geen nadelen aan (rijd alleen in de bak met halsring trouwens )
) het poortje altijd open staat... ik ken zelf ook geen nadelen, maar ik dacht misschien weten anderen hier meer over dan ik.
Geen nadelen eigenlijk, ook wanneer ik er een stukje naastloop buiten bij iets engs ofzo geen probleem!
erg grappig eigenlijk als hij dat doet. maar op dat moment verlies ik mij geduld dus een beetje en stop ik er dus mee. nog 1 van mijn zwakke punten waar ik aan werk. gaat al beter.
Voornamelijk in de bak, heel af en toe buiten maar meer om even uit te stappen in het bos. Ik maak er geen hele ritten mee. Heb een erg schrikkerig paard, hij vertrouwd mij nog niet volledig als leider en daarom vind ik het niet verantwoord om te ver het bos in te gaan. Maar in de bak is het echt leuk
Echt een heerlijk gevoel om te merken dat je een paard met zo weinig en zo licht kan sturen. Citaat:hoe zit dat bij jullie dan als jullie over straat gaan met alleen een halsring? krijgen jullie opmerkingen? ik ben vandaag weer buiten geweest met halsring en ik merk wel dat de mensen op straat me een beetje vreemd aankijken, alsof ze niet helemaal snappen waar ik mee bezig ben...
ik word als dorps gek betiteld , ach ja moet wel lachen als ik een paar ruiters tegen kom in de bossen , ze vallen bijna van het paard af van verbazing
op dit moment hebben ze weer eens zo'n sneu concours bij ons, dus ik ga op zondagavond lekker eens op de springplaats rondrijden en showen met mijn halsringetje
heerlijk is dat toch! maar goed, dat is mijn zicht op die dingen, ik ben nogal extreem wat dat betreft, dat moet ik toegeven
Inge_ schreef:Ik rijd ook wel is met halsring. Mijn paard luistert er ook goed naar en ik vind het een gaaf gevoel; alleen met een touwtje om zijn nek hem te kunnen sturen.Voor mij zitten er geen nadelen aan (rijd alleen in de bak met halsring trouwens )
ik heb daar niet zo veel problemen mee, als zij wil lopen mag ze dat vaak van mij. de laatste tijd is ze sowieso al veel rustiger, vooral als ik met halsring rijd. het is gewoon zo veel simpeler!