Nu kwam ik dit tegen op ebay. De natuurlijke uitstraling beviel mij wel.

Beugels kun je er af halen, en dat doe ik uiteraard ook.
In het bruin is ie er ook
En indien dit een goede keus is, wat voor kleur zouden jullie dan kiezen voor op een Fries.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Een tijdje geleden heb ik al een boek aangeschaft over grondwerk met paarden. Afgelopen week heb ik zonder tuig gereden en dat was echt heerlijk. Ik wil daar meer mee gaan doen. Dus met minder, of in ieder geval weinig tuig rijden.
Wuis schreef:Ik vind het zelf gewoon heerlijk om zonder zadel te rijden en zoals in dit topic ook al door iemand anders werd gezegd, met een barebackpad lijkt me dat nog net even comfortabeler zitten.
Ik snap het probleem niet zo. De ene keer wordt je voor gek verklaart omdat je met een dressuurzadel rijdt, dan wil je voor af en toe eens een barebackpad aanschaffen, is het wéér niet goed.
JoviBan schreef:Wuis schreef:Ik vind het zelf gewoon heerlijk om zonder zadel te rijden en zoals in dit topic ook al door iemand anders werd gezegd, met een barebackpad lijkt me dat nog net even comfortabeler zitten.
Ik snap het probleem niet zo. De ene keer wordt je voor gek verklaart omdat je met een dressuurzadel rijdt, dan wil je voor af en toe eens een barebackpad aanschaffen, is het wéér niet goed.
Wat maf, waarom word je nou voor gek verklaard met je dressuurzadel?![]()