ik heb ze en bevallen mij prima. ik reed laatst weer even met de gewone beugels en kreeg, volgens mij, daardoor last van mijn enkel (oude blessure) maar weet het niet zeker.
Ik heb ze deze week gekocht, heb dus geen ervaring met 'lange termijn'.
Ik vind het iedere keer als ik opstap nog even wennen, maar op het eind van het uur vind ik het fijn! Ik had eerst a-symmetrische beugels omdat ik met gewone beugels heel erg snel last van mijn kniegewricht en enkel kreeg, ook met deze beugel heb ik daar geen last van.
Edit: wel vind ik die T-beugelriemen aan de korte kant. Ik ben niet zo groot (1m68 ongeveer) en bij mij zitten ze al op het een na langste gaatje. Terwijl ik (vind ik zelf) ook nog vrij kort zit met mijn benen.
mirkip, die bruine op het plaatje bedoel je? die heb ik ook en zelfs mijn vriend kan ermee rijden, en die is dik 1.90 lang hier hangen ze aan de ghost en heather moffett.
wat raar dan dat ze bij mij op het een na langste gaatje zitten? Ja ik bedoel inderdaad die bruine (alleen heb ik ze dan in 't zwart ). Hoe heb jij ze bevestigd als ik vragen mag? (Welke kant onder... en welke kant boven? En wat heb jij met dat witte ding gedaan dat eraan zat?)
die witte dingen heb ik er afgeknipt. ik heb geen idee waar ze voor dienden ik heb het stukje met 2 gaatjes beneden hangen en die rest boven en dan hangt hij bij mij, op de ghost, op ongeveer het 4e gaatje als ik hem op het laatste gaatje heb pas ik er echt niet meer in!
hihi die witte dingen heb ik er inderdaad ook afgehaald ik zal morgen eens kijken waar ik de gaatjes heb zitten (ben ik vandaag vergeten te doen :S ) volgens mij heb ik 'm ook hetzelfde hangen als jij... maar weet 't niet zeker dus.
'K weet verder niks van de comfort-beugels, maar weet wel dat 't per zadel heel erg kan verschillen hoe je je beugels moet doet. Ik had mijn barefoot-fenders aan m'n dressuurzadel gehangen en zat 10 cm te kort. Daar zou 't dus aan kunnen liggen.
ik heb ze aan m'n gewone dressuurzadel dus veelzijdig lijkt me geen probleeem. Wel vind ik het raar dat de coating (verchroming) van de beugels los begint te laten....zijn er meer mensen die dat hebben?