Ik eet wel vlees en liever geen varkensvlees behalve ham en heel soms een wienerschnitzel, omdat ik het ten eerste vies vind en ten tweede vind ik varkensvlees echt slecht.
Net nog een reportage gezien over de antibiotica die varkens krijgen, en dat niet alleen, ook de leefomstandigheden zijn slecht.
Ik probeer mijn paard redelijk natuurlijk te houden in die zin, dat ik dekens niet nodig vind, zoveel mogelijk buiten, meer hooi dan krachtvoer en liever geen ijzers meer.
Maar mijn katten geef ik gewoon Lidl-voer uit blikje en ik eet ook dropjes en vla en allemaal van dat soort dingen waar dierlijke produkten en dierlijke e-nummers in zitten dus ik ben opgehouden daarover na te denken.
Anders kan ik namelijk onderhand niets meer eten vind ik.
Ik kan me niet veroorloven om alles biologisch te kopen en ik heb een vriend die graag vlees eet en geen vis lust, dus ik koop mijn vlees meestal bij de Lidl of in de aanbieding of ik krijg vlees van mijn pa (Argentijns, dus gezond)
Op de een of andere manier voel ik me er ook niet prettig bij als ik helemaal geen vlees eet.