Oh, aan de buitenzijde zit een analoog horloge voor als de zon niet schijnt.
Nu alleen een fatsoenlijk mes en wie heeft er dan nog een mobieltje nodig?!
HC
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Huertecilla schreef:Nu alleen een fatsoenlijk mes en wie heeft er dan nog een mobieltje nodig?!![]()

Citaat:en zelfs waar je bent op aarde

Lenneke_ schreef:Oje, een kompas. Dat is aan mij niet besteet
pmarena schreef:Gaaf ding !!
Wel echt iets voor een hele fanatiekeling hoor

! promptertje schreef:Wat een bijzondere dingen Peter, ik had ze werkelijk nog nooit gezien, en zeker niet in dit formaat!
Dus als je er door jouw zadelmaker een mooi hoesje met clip aan laat maken kan je het helemaal in bij het zadel passende stijl aan je broek hangen. Paardwegloopprobleem ook opgelost
promptertje schreef:Wat een bijzondere dingen Peter, ik had ze werkelijk nog nooit gezien, en zeker niet in dit formaat!
vondst was de gnomonkurva. Met dit ding heb je geen GPS nodig en dat is niet meer dan een kwestie van een lijntje graveren in het Stonehenge-kunststuk

, niet aan GPS of TOMTOM, er gaat niets boven kaart+stratenboek ik kom overal, met de auto dan
Arabesk schreef:hahahaha, ik zie mezelf al met een zonnewijzer horloge
ik doe niet aan horloges, niet aan GPS of TOMTOM, er gaat niets boven kaart+stratenboek ik kom overal, met de auto dan
Arabesk schreef:er gaat niets boven kaart+stratenboek ik kom overal, met de auto dan
aan voor de route in het terrein, alleen voor WPs welke ik op de kaart met kompas ook zo wel kan vinden en een stuk betrouwbaarder ook. Nog betrouwbaarder dan Stonehenge
en dat is nog VEEL
.
promptertje schreef:Tsjonge, hoe meer ik naar de mini-Stonehenge opstelling kijk hoe hebberiger ik er van word.
Een extra compleet GPS zonder knopjes of batterijen
Lenneke_ schreef:Indien ik van de paden af ga heb ik meteen een boswachter achter me aan

Huertecilla schreef:Bandida wees me er trouwens op dat er ook een zonnewijzer als halssierraad bestaat waar vroeger de monniken op het land de tijd van de dag mee in de gaten hielden voor hun vespers.
(er zit toevallig een dealer van Nomos in Maastricht HC, dus als je nu wegsmelt..
) 
Deze shop verkoopt ze ook nog redelijk betaalbaar http://www.ritterladen.de